Beoordeeld op 21 september 2017

Enkele weken geleden 'n fantastische vakantie gehad bij Intertur Hawaii op Mallorca! Wauw, wat een fijn hotel! Vorig jaar waren we hier ook geweest en dat was ons zó goed bevallen; dat we dit jaar wederom verbleven in Intertur Hawaii. We hadden een all-inclusive vakantie geboekt via TUI. Ik vind alles uitstekend verzorgd. Het eten is geweldig! 's Avonds is het heerlijk toeven in de Sky Bar bovenop het Suites-gebouw. Fijn zwembad, zee erg dichtbij en (privé) strandje is heel fijn! (Maar neem waterschoenen mee i.v.m. kiezel-strandje) TIP: snorkelen kun je hier héél goed! Dit jaar was er een super leuk animatie-team met erg leuke activiteiten! De service van het hotel is uitstekend en verdiend méér dan 4****. Wij komen hier absoluut nog eens vaker terug!
Dankjulliewel, iedereen van Intertur Hotel Hawaii, voor deze TOP-vakantie!! :)

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Intertur, Intertur Hotels Team van Alua Hawaii Mallorca & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 september 2017

Dear MaxMiddelburg
Thank you for your excellent review and for awarding us with 5 stars. We are thrilled to hear you had a lovely holiday at our hotel and we look forward to seeing you again.

Beoordeeld op 6 september 2017

Ligging aan baai is mooi. Kamer dagelijks schoon. Eten gevarieerd. Zeer Engels georiënteerd publiek. Voorzieningen voor rolstoelgebruikers zijn goed, behoudens de te kleine liften. Management droeg hiervoor geen actieve oplossing aan. Die moesten we zelf maar bedenken. Lift onvermijdelijk, want kamer en eetzaal op niveau 6 en zwembad en bar op niveau 0. Dus meermalen per dag rolstoel deels demonteren om met de lift te kunnen.

Kamertip: Zeezicht geboekt en straatzicht gekregen. Zeezicht is te prefereren.
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Intertur, Intertur Hotels Team van Alua Hawaii Mallorca & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 september 2017

Dear guest
Thank you for your kind review. We are sorry you had problems fitting the wheelchair in the lift. Howeverfor any queries with wheelchairs we have a free chat line where we would have advised you that the lift is only suitable for standard wheelchairs.
On the other hand we are happy to hear you liked the rest of your stay with us.

Beoordeeld op 9 augustus 2017

Mooi gelegen hotel. Modern en stijlvol ingericht. Kamers worden dagelijks schoongemaakt. Het eten is goed en gevarieerd. Mooi zwembad gelegen aan zee. Nadeel: bedjes worden vroeg gereserveerd (handdoekje leggen). Het hotel is rustig gelegen en op loopafstand van het uitgaanscentrum. Het is Engels georiënteerd maar geen overlast van jongeren. Veelal gezinnetjes. Restaurant personeel was niet altijd vriendelijk, ze waren erg druk en hadden geen oog voor de gasten.

Kamertip: Met zeezicht
  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Intertur, Intertur Hotels Team van Alua Hawaii Mallorca & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 augustus 2017

Dear 563fakhrib
Thank you for your excellent review and all your lovely comments.
We hope to see you again.

Beoordeeld op 29 juli 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel direct aan zee en bij de boulevard. Tip: boek een seaside room. Is de meerprijs waard.
Goede ligging als je van strand en vertier houd. Glassbottomboat vertrekt op slechts 25 meter afstand, er is een padi duikschool naast het hotel. Bushalte om de hoek (naar Palma).
En 5 minuten wandelen naar het stapwalhalla (voornamelijk van de engelsen): Magaluf.
Buffet is prima; aanbod /variatie en kwaliteit goed. Helaas wel echt een eetzaal: weinig privacy, veel geluid, geen gezellige setting.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Intertur, Intertur Hotels Team van Alua Hawaii Mallorca & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 augustus 2017

Dear Hellen_vl. Thank you very much for your comment. We are glad to know you had a fantastic stay at our hotel. We take note regarding your comment about restaurant for future improvements.

We hope you give us the chance to accommodate you again at any of our hotels.

Best regards

Beoordeeld op 3 juli 2017

Super mooie locatie. Bijbetalen voor zicht op zee is het zeker waard! Heel proper hotel! Genoeg ligzetels, goede animatie. Het eten was super, zelfs keuze uit glutenvrije producten. Het personeel in het restaurant kon wel vriendelijker. Hier komen we zeker terug. Jammer dat we de enige Belgen waren, hotel is zeer populair bij de Engelsen.

• Verbleef: juni 2017, reisde met familie
Intertur, Intertur HOtels Team van Alua Hawaii Mallorca & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juli 2017

Dear Dorien E
Thank you so much for posting your lovely review. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and we look forward to seeing you again in the near future.
Kind regardws