Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.912)
Beoordelingen filteren
1.912 resultaten
Waardering van reizigers
554
683
432
130
113
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
554
683
432
130
113
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.912 beoordelingen
5 juli 2015 beoordeeld

Dit jaar was het hotel een grote tegenvaller, wij gaan er al 4 jaar en dit 2x per jaar.
maar dit jaar waren we zeer teleurgesteld.
Het waren mooie nieuwe kamer maar wel klein voor 2 personen , het was er niet proper en kregen tijdens de week geen verse lakens, er werd niet gepoetst zoals het moest, het zand van de maandag lag er de zondag nog altijd.
De keuken was zeker niet OK! veel minder keus of de jaren voordien.
Wij ondervonden ook spanningen binnen het bedrijf.
De prijs van het hotel is veel duurder geworden en is voor die prijs zeker geen 4 sterren waard.
Al bij al was het personeel zeer vriendelijk dat is het enige pluspunt.
Dit was voor ons de laatste keer geweest in mirlos tordos.
Ik vind het jammer na al die leuke jaren.

  • Verbleef: juni 2015, reisde met familie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank 61sabine61
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Annabelle D, Public Relations Manager van Sol Palmanova by Melia - All Inclusive, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juli 2015

Beste klant, graag willen wij U danken om uw mening over uw recente verblijf in het Hotel , We vinden het jammer om te horen dat het hotel niet meer is zoals u verwacht had.
Het is van grote waarde de mening van de klanten te ontvangen, op die manier proberen wij dagelijks verbeteringen aan te brengen en zodoende de service te verbeteren. Dit heeft onze hoogste prioriteit.
Wij vertrouwen erop, u te kunnen blijven begroeten als klant in de toekomst in een van onze Hotels van Melia Hotels International. Met vriendellijke groeten.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
14 februari 2018 beoordeeld

  • Verbleef: september 2017, reisde met familie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Elizabeth F, Guest Relations Manager van Sol Palmanova by Melia - All Inclusive, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 februari 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
12 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Elizabeth F, Guest Relations Manager van Sol Palmanova by Melia - All Inclusive, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 november 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
9 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: september 2017, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Elizabeth F, Guest Relations Manager van Sol Palmanova by Melia - All Inclusive, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 november 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
29 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Elizabeth F, Guest Relations Manager van Sol Palmanova by Melia - All Inclusive, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 oktober 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken