Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.992)
Beoordelingen filteren
1.992 resultaten
Waardering van reizigers
578
709
448
139
118
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
578
709
448
139
118
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.992 beoordelingen
Beoordeeld op 5 juli 2015

Dit jaar was het hotel een grote tegenvaller, wij gaan er al 4 jaar en dit 2x per jaar.
maar dit jaar waren we zeer teleurgesteld.
Het waren mooie nieuwe kamer maar wel klein voor 2 personen , het was er niet proper en kregen tijdens de week geen verse lakens, er werd niet gepoetst zoals het moest, het zand van de maandag lag er de zondag nog altijd.
De keuken was zeker niet OK! veel minder keus of de jaren voordien.
Wij ondervonden ook spanningen binnen het bedrijf.
De prijs van het hotel is veel duurder geworden en is voor die prijs zeker geen 4 sterren waard.
Al bij al was het personeel zeer vriendelijk dat is het enige pluspunt.
Dit was voor ons de laatste keer geweest in mirlos tordos.
Ik vind het jammer na al die leuke jaren.

Datum van verblijf: juni 2015
  • Reistype: Reisde met familie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank 61sabine61
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Annabelle D, Public Relations Manager van Sol Palmanova by Melia - All Inclusive, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juli 2015

Beste klant, graag willen wij U danken om uw mening over uw recente verblijf in het Hotel , We vinden het jammer om te horen dat het hotel niet meer is zoals u verwacht had.
Het is van grote waarde de mening van de klanten te ontvangen, op die manier proberen wij dagelijks verbeteringen aan te brengen en zodoende de service te verbeteren. Dit heeft onze hoogste prioriteit.
Wij vertrouwen erop, u te kunnen blijven begroeten als klant in de toekomst in een van onze Hotels van Melia Hotels International. Met vriendellijke groeten.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 3 oktober 2018

Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Alpharooms
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Elizabeth F, Guest Relations Manager van Sol Palmanova by Melia - All Inclusive, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 oktober 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Elizabeth F, Guest Relations Manager van Sol Palmanova by Melia - All Inclusive, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 oktober 2018

Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Elizabeth F, Guest Relations Manager van Sol Palmanova by Melia - All Inclusive, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 oktober 2018

Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Elizabeth F, Guest Relations Manager van Sol Palmanova by Melia - All Inclusive, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken