Beoordeeld op 8 juni 2018 via mobiele applicatie

De kamers zijn goed het eten is perfect in een perfect lokatie met een geweldig zwembad met genoeg legbedden en de intertaiment team is geweldig dankjewel maria roca en de hotel bemanning en de pijs is goed

Verbleef: juni 2018, reisde met vrienden
Beoordeeld op 4 augustus 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel is super goed. Heel leuk en aardig personeel. Eten was geweldig en wisselvallig wat een goed punt is. onze kamer was heel mooi en proper met een goed uitzicht. Het enigste min punt in onze kamer was de airconditioning die nogal moeilijk deed en het mocht vooral harder blazen. Maar voor de rest was dit TOP!

Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 31 juli 2017 via mobiele applicatie

Heel schoon en mooi hotel. Vriendelijk en nice personeel. Jammer dat het eten vaak koud is en niet afwisselend. Verder een top vakantie! Het zwembad is mooi en altijd genoeg ligstoelen! Ik zou er nog eens heen gaan

Verbleef: juli 2017
Beoordeeld op 31 juli 2017 via mobiele applicatie

Zwembad is schitterend, personeel is er vriendelijk en behulpzaam.
Schoon hotel.
Het eten is veel hetzelfde maar niet echt warm.
Het animatietam is heel vriendelijk maar overdag hetzelfde.
De prijs was heel schappelijk voor wat je krijgt.
Ik was 5 dagen met mijn dochter en het was prima. Alles dichtbij, winkels strand en uitgaansleven

Verbleef: juli 2017, reisde alleen
Beoordeeld op 23 juni 2015 via mobiele applicatie

Deze week terug gekomen van een verblijf in jullie hotel. Het is een mooi hotel mooie kamers. Mooie zwembaden. Personeel altijd een even vriendelijke en behulpzaam. De ligging was ook super lekker dichtbij het strand em bushalte. We hebben vele wandelingen gemaakt langs het strand. Ondanks dat we dichtbij vliegveld zaten hadden van vliegetuigen weinig last. Wij hadden alleen ontbijt bij jullie dat was erg goed en lekker. Mooie kamers werden goed schoongemaakt mooi terasje erbij.

Wel hebben nog verbeterpuntjes.
Zo hadden we elke dag de grootse moeten om een ligbedje te krijgen alle bedjes waren om kwart over 9 al bezet met handoeken mensen waren er nauwlijks te bekennen. We hebben dit wel aangeven maar toen werd verteld dat er tot 9 uur alle handoeken afgehaald worden. Dit loste het probleem duidelijk niet op er waren heel veel bedjes bezet waar uren geen mensen te zien waren. Das sonde want nu hadden er mensen geen bedje.

Wij hadden ook problemen met onze deur we hebben wel 12 keer een nieuw pasje moeten halen bij de receptie. Medewerkers waren behulpzaam maar konden probleem helaas niet oplossen. Was elke keer afwachten of we er inkwamen. Dat was erg vervelend.

Verbleef: juni 2015, reisde met familie