Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Expedia.com
Melia.com
Travelocity
Hotels.com
Booking.com
Orbitz.com
alle 17 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.471)
Beoordelingen filteren
1.471 resultaten
Waardering van reizigers
457
522
291
107
94
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
457
522
291
107
94
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.471 beoordelingen
Beoordeeld op 26 juli 2020

In eerste instantie Sol Katmandu geboekt- week van te voren gehoord dat ze dicht zijn. Vervolgens werd ons verblijf overgeboekt naar Sol Barbados. We hebben betaald voor een luxe kamer-bij binnenkomst blijkt dat de kamer een kapotte airco en ventilatie systeem heeft. Om 23 uur s avonds hebben ze ons verhuisd 5 verdiepingen lager waarvoor wij geen vergoeding kregen. Zwembad-die is er wel alleen je moet een uur van te voren in de rij gaan staan anders heb je geen plek en gaat de zwembad dicht, ze verzoeken je om de volgende dag te proberen!!!!-en dat met een kind van 5 jaar!!! Restaurant - je kan gerust half uur in de rij staan tussen onbeschofte varkens die alleen “more” roepen als het eten opgeschept wordt.
Absoluut geen aanrader. Vreselijk.Nooit meer!

Datum van verblijf: juli 2020
Reistype: Reisde met familie
Bedank 993ellav
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Antwoord van management:Gereageerd op 22 augustus 2020
Google-vertaling

Dear 993ellav,

We would like to thank you for the time you have taken to bring to our attention your feedback regarding your last stay in social media. We are truly sorry that you were not able to completely enjoy your vacation due to the situation you have reported to us. Sorry for the late reply.

Our staff is the most important asset we have, which is why we are concerned about the impression you may have taken of the employees in general;

We know there is always room of improvement, so we are pleased to announce you that we have taken into consideration your comments regarding our restaurant and pool services. We know we cannot please to everyone but comments like yours help us to find the best way to please guests like you.

Once again 993ellav, we sincerely hope that this circumstance does not deter you from visiting any Sol Hotel in the future.

Staying at your entire disposal,


Montoro, Esther
HOTEL MANAGER

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 juni 2019

Je merkt aan het hotel dat er al enkele zaken vernieuwd zijn zoals de kamers, dus de renovatie leek ons 'ongoing' te zijn. Wij verbleven in dit hotel als uitvalsbasis om de rest van Mallorca te gaan ontdekken met onze huurwagen. De locatie van het hotel was hiervoor uiterst geschikt, alsook het zwembad om af en toe uit te blazen. Wij hadden een kamer met zeezicht, dus is zeker de moeite.
Eten is lekker. Enige wat minder was is dat er te weinig liften leken te zijn voor het aantal kamers, wij namen dan de trap :-)

Datum van verblijf: april 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank YanissaD
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AidaU28, Guest Experience Manager van Sol Barbados by Melia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2019
Google-vertaling

Dear YanissaD,

We would like to thank you for spending some of your time writing such a nice comment about our hotel.
It is a pleasure to know that you enjoyed your holidays in Sol Barbados. We are delight to know that the fabulous views and the location exceed your expectations.

We will also would take very good note of your feedback about the elevators, in order to improve our services and keep creating incredible experiences.

It will be our pleasure to welcome you back at Sol Barbados.

Best wishes,

Aida Uría
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 augustus 2018

Wat we wilden:
We zochten en hotel waarbij onze dochter van 6 veel zwemplezier zou hebben. Dit hotel viel op vanwege de vele zwembaden en de glijbanen en omdat het in de buurt van het strand was. Verder wilden we de gezelligheid op kunnen zoeken om 's avonds uit eten te gaan maar wilden niet continue midden in de drukte zitten. Aan deze eisen voldeed het hotel perfect. Ik vertel er meteen bij dat deze beoordeling volgt uit een bezoek in het hoogseizoen.

De kamer:
Vanaf kamer 1103 hadden we prachtig uitzicht op de zee wat bomen en andere hotels. Verder konden we mooi Palma en El Arenal in de achtergrond zien. Leuk om al het verkeer op het water te zien. Ook kun je wat van het strand van Magaluf zien. Naar rechts kijk je uit op hotel Barracuda waar veel luidruchtige jongeren zitten. Ik sliep met oordoppen en had daar geen last van. En anders word je wel wakker van de vuilniswagens die 's morgens rond 06:30 overal het vuil op komen halen. Verder kun je vanaf deze kant prachtig de zon op zien komen (zie foto's). Het is fijn om aan deze kant te zitten omdat na het middaguur de zon op de andere kant van het hotel schijnt en is het niet te heet om op het balkon te zitten. De kamers zijn niet al te lang geleden onder handen genomen en waren prima. De bedden waren vrij hard. Dit is natuurlijk persoonlijk maar voor iemand die veel op hotelbedden slaap staan deze bedden in de top 3 van harde bedden. Een flat screen tv met vele zenders waaronder ook BVN of Engelstalige zenders. De airconditioning werkte super en maakte totaal geen geluid. Erg fijn. Het balkon is niet groot en heeft weinig privacy. We kun je erg handig de handdoeken ophangen zonder bang te hoeven zijn dat ze snel wegwaaien. Het kluisje op de kamer moet je huren en kost ongeveer 3 euro per dag. De kamer werd goed schoongehouden en kregen iedere dag schone handdoeken.

Het personeel:
Ik las verschillende ervaringen hierover op tripadvisor maar dit was voor ons een grote plus. De oudere man die ons hielp bij het inchecken was bijzonder vriendelijk en daardoor voelden we ons ook echt welkom. Ook de schoonmaaksters en het overige personeel waren erg aardig.

Het eten:
Wij hadden alleen ontbijt geboekt omdat we 's avonds in het dorp uit eten wilden gaan. Dit bleek volgens andere gasten die we daar spraken een goede zet te zijn geweest vanwege de enorme drukte tijdens het avondeten. Bij het ontbijt was het ook druk maar nog goed te doen. Het ontbijt was een stuk uitgebreider dan verwacht en erg goed te eten. Hier is zeker voor ieder wat te vinden. Aan het strand kun je voor 25 euro met z'n drietjes eten met een hoofdgerecht en drinken. Dit vond ik niet duur.

De zwembaden:
In totaal 6 zwembaden. Een vierkant bad niet al te groot die tot 2,5m diep ging en 3 ondiepe kinderbadjes. Verder twee grotere zwembaden waarvan eentje 6 glijbanen heeft. De grotere zwembaden zijn tussen de 1.1m en 1.5m diep als ik me goed herinner. Helaas zoals bij veel hotels was het vechten om bedjes en moest je (helaas) 's morgens op tijd de handdoeken neerleggen. De zwembaden worden erg goed onderhouden. Verder zijn meerdere 'badmeesters' die de boel in de gaten houden omdat het soms dringen was bij de glijbanen. Maar je hoefde nooit heel lang te wachten. De zwembaden gingen om 10:00 open. Je kunt je eigen handdoeken gebruiken of handdoeken van het hotel. Hier betaal je 10 euro borg voor en kun je voor 1 euro per stuk omwisselen als je schone wilt. De witte handdoeken van de kamer halen ze weg als je die gebruikt voor bij het zwembad.

Overige gasten:
Ik las wat verontrustende berichten over het gedrag van Russen maar dit viel alles mee. Misschien ook omdat de meeste gasten met kinderen komen en niet om zichzelf in een coma te drinken iedere dag. Het meest kwam ik Engelsen tegen. Verder Fransen, Italianen en Spanjaarden. Verrassend genoeg geen Nederlanders gehoord. In het hotel was het 's avonds stiller dan verwacht qua herrie.

Het hotel verder:
Het gebouw doet wat oud aan, zeker als je het vergelijkt met Melia Calvia Beach wat ernaast ligt en ook onder dezelfde hotelgroep valt maar de kamers zoals ik al zei zijn wat vernieuwd. Wat een groot nadeel is zijn de liften. Omdat er veel gasten waren sta je regelmatig lang op de liften te wachten. En als de lift er dan eindelijk is zit is soms vol en kun je er nog steeds niet in. Wij mij verder opviel is dat we vrijwel geen last hadden van insecten. Geen muggen, mieren, bijen enz.

Magaluf:
Hier loop je zo heen en erg leuk om 's avonds even een rondje te lopen. Later op de avond gaat het natuurlijk goed los in het uitgaansgedeelte maar vanwege onze jonge dochter zaten wij alweer op de kamer.

Dit was mijn review en voeg wat foto's bij van het uitzicht en het hotel.

Kamertip: Kamer 1201, 1101, 1001 of 901 te krijgen. Mooi uitzicht op het strand en de zee en het verst verwijderd van het jongeren hotel ernaast.
Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank phaan47
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SamuelVillamil, Director de Relaciones Públicas van Sol Barbados by Melia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2018
Google-vertaling

Dear guest,


Thank you very much for leaving such a good and extended review of your recent stay at Sol Barbados. We all are very proud and impressed of how much you enjoyed of your summer holidays with us, for the facilities of the hotel and specially proud of the foo service of our staff.

Besides, we cannot be more glad of hearing that your holidays in overall reached what you expected previous arrival.

From now, we stay at your complete disposal for anything that we could help you with in the future.


With kind regards,
Samuel Villamil

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 oktober 2017

kamer verouderd, zwembaden goed verzorgd maar wel te koud , eten was over het algemeen slecht , personeel was niet echt vriendelijk behalve aan de receptie. Ook worden klachten niet serieuz genomen . Ligging is best oke . Jammer want dit hotel heeft wel de potentie .

Kamertip: zo hoog mogelijk
Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank dedchitgji
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Lioubov K, Guest Relations Manager van Sol Barbados by Melia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2017
Google-vertaling

Dear dedchitgji,
In the name of the Sol Barbados Hotel we appreciate the time taken to write the review about your stay at the hotel and regret that their experience has not been entirely satisfactory. Regarding our rooms, I'd like to mention that our hotel was completely renovated in 2015. The temperature of the water in the pools is subject to the weather, I do understand that you didn't enjoy it the same as you could do it during the summer season.
Please, accept our sincere apologies for not meeting completely your expectations. We do hope that we can welcome you again in the future and have the opportunity to obtain a positive impression.
Kind regards

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 juni 2017

Wij zijn super tevreden met onze reis. Het hotel vonden wij erg leuk, fijne sfeer, iedere dag leuke activiteiten voor kinderen en volwassenen, het eten was echt heerlijk, anders dan wat we gewend zijn va all inclusief vakanties. Het personeel en de entertainers waren super vriendelijke en behulpzaam.

Datum van verblijf: mei 2017
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Bedank 590mardins
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Lioubov K, Guest Relations Manager van Sol Barbados by Melia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2017
Google-vertaling

Dear 590mardins,
What a big pleasure to read how much did you enjoy your recent stay at Sol Barbados!Your kindest words used to describe your experience are reason of great pride for us and will motivate our entire team, who work every day with passion, trying to provide our guests with the best service to let them live unforgettable experiences such as the one you have shared.
The entire Team is looking forward to welcome you back soon in your hotel in Mallorca.
Best regards

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken