“Heerlijk, eerlijk eten en zeer vriendelijke bediening”
Beoordeling van Sa Foganya

Sa Foganya
Geclassificeerd als nr. 15 van 68 Restaurants in Colonia de Sant Jordi
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
17 maart 2020 beoordeeld

Leuk klein restaurant, met vriendelijke eigenaren die samen koken, bedienen. Geen Spaans, maar Duits, maar dat kun je hier verwachten. Mooi getapt bier.

Datum van bezoek: maart 2020

6 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Allereerst, op het eten is niks aan te merken. Dat is gewoon goed. Wat niet prettig is, heel onbeleefd zelfs: op het moment dat we aangaven dat we wilden betalen, werd het bordje ‘Reservado’ al op onze tafel gezet. Dat voelt of je ongewenst bent (geweest).

Datum van bezoek: juni 2019
2 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vreselijk, na lang wachten op het eten was de gevreesde ontgoocheling werkelijkheid..duitse tent die probeerde er wat van te maken..hoe komen zij aan deze score? , wegblijven hier

Datum van bezoek: mei 2016
9 augustus 2013 beoordeeld

Leuk ontvangen met gevoel voor gastvrijheid. Suggesties vanaf het waren prima. Het eten was zeer smakelijk en vers. Knderen waren in hun nopjes met spareribs. Iedereen tevreden!

Datum van bezoek: juli 2013
2 mei 2013 beoordeeld

Op aanraden van tripadvisor naar binnen gestapt. Eerste indruk was okay maar daar na ging het mis. Eten slecht (rauw vlees en das met kip meestal niet goed), bediening erg mager en katten in de zaak... Niet goed!!

Datum van bezoek: mei 2013
    • Sfeer

Reizigers die Sa Foganya bekeken, bekeken ook

Colonia de Sant Jordi, Mallorca

In Sa Foganya geweest? Deel je ervaringen!