Beoordeeld op 7 juni 2018 via mobiele applicatie

Gelegen tegenover zusterhotel Riu Palace is dit een fantastisch hotel dat een oase van rust is.Bus 3 naar Palma bedient op frequente basis de bushalte aan de voordeur van het hotel;heb je een huurwagen dan kan je parkeren voor 11€/dag op de privéparking,of betalend langs de weg,maar beter is de grote gratis parking te gebruiken op 5minuutjes wandelen.
Mooie kamers met lateraal zeezicht,zeer proper en goede (regen)douche.De kwaliteit van het restaurant is in één woord samen te vatten...: “RIU”...dus...TOP!
Minpuntjes zijn toch wel dat je moet betalen voor het gebruik van de kluis,wat ik niet vind kunnen in deze klasse van hotel.
Tevens is het gebruik van beide zwembaden niet toegestaan na 19u,wat toch wel een veel te vroeg sluitingsuur is in zomertijd.
De vriendelijkheid van het personeel en de algemene good feeling sfeer in het hotel doet je echter alle kleinigheidjes vergeten.
Voor mij is de meerprijs voor het tegenover gelegen Riu Palace hotel het geld niet waard...

Verbleef: juni 2018
Beoordeeld op 23 november 2017

Er heerst een goede sfeer in het hotel en onder het personeel. Zowel te merken aan de balie, zwembad en balie. Iedereen zeer attentievol. Prima restaurant en mooi uitzicht als je op terras buiten je maaltijd kan gebruiken. Verzorgde kamers. Niet supermodern maar proper en alles aanwezig. Prima busverbinding naar Palma.

Kamertip: Kamers op de hogere verdiepingen (vanaf tweede) bieden mooi uitzicht. Ook bungalows.
  • Verbleef: september 2017, reisde met familie
bonanza-playa, Director Comercial van Hotel Riu Bonanza Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2018

Dear guest.
Thanks for your review, we really appreciate it and help us to improve. That's why we give you a promo-code for your next stay, you can share it or use it!
available only in our official site hoteles bonanza
G3MGLX
Best regards
Team Hotel Riu Bonanza Park - Illetas

Beoordeeld op 16 oktober 2017 via mobiele applicatie

We verbleven ruim een week in Bonanza Park. Met een vroege vlucht waren wij rond 9:30 bij het hotel. Het was zeer fijn dat we zonder extra kosten gebruik konden maken van het ontbijtbuffet. En een glas bubbels bij aankomst.

Ons verblijf was op basis van logies met ontbijt. Een bewuste keuze van ons, er zijn tenslotte zoveel goede restaurants om uit eten te gaan! En met de bus die voor de deur stopt ben je in een half uurtje in Palma. Enkele reis €1,50 maar je kan ook een 10-rittenkaart kopen voor €10.

In heel het hotel is gratis Wi-Fi die op zich goed werkt. Alleen was er tijdens ons bezoek geen internetverbinding bij de zwembaden. Maar omdat we maar twee middagen bij het zwembad waren was dat geen groot probleem. Dit probleem duidelijk maken bij het personeel (we hebben wel Wi-Fi, maar geen internet dus reset de access points even) is een probleem...

Onze kamer was ruim en schoon met een heel groot bed. Je raakt elkaar gewoon kwijt . Elke dag netjes schoongemaakt. Enige vreemde voor een 4* hotel vind ik dat je moet betalen voor gebruik van het kluisje op je kamer.

Ook op onze vertrekdag was het mogelijk om al om 6:00 te ontbijten.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
bonanza-playa, Director Comercial van Hotel Riu Bonanza Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2017

Dear guest.
available only in our official site
G3MGLX
Best regards
Team Hotel Riu Palace Bonanza Playa - Illetas

Beoordeeld op 14 oktober 2017

In dit hotel weten ze nog wat service is, van aankomst tot vertrek helemaal top. Het is een is een klein hotel waardoor persoonlijke service en aandacht. Kamers zijn top met een heerlijke regendouche. Zwembadwater is wel heel koud, ligbedje altijd te vinden.Ontbijt is goed, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Avondeten ook heerlijk met genoeg variatie alleen niet altijd warm genoeg. Drankjes aan de prijzige kant vinden wij zelf maar dit komt door het palace hotel aan de overkant, is dezelfde kaart. Bij het zwembad is er een kleine lunchkaart en ijsjes verkrijgbaar. 30 minuten met de stadbus naar palma. Als wilt uitrusten dan is dit de juiste plek. Supermarkt is op loopafstand.Wij gaan terug!

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 27 oktober 2016

Het hotel is zeer goed gelegen, vlak bij de bushalte naar Palma. Toch is het er rustig. Het ontbijt en het avondeten zijn lekker. Iedereen is heel vriendelijk. Aan de zwembaden is het rustig, met een zeer goede handdoekenservice.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner