“Super”

Geclassificeerd als nr. 106 van 116 Restaurants in Cala Millor
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
6 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

De pizza was super lekker en de bediening zeer vriendelijk. Je zit heerlijk aan zee met pracbtig uitzicht op een mooi terras.

Datum van bezoek: mei 2021

16 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik sluit mij aan bij de laatste 2 tevreden recensies. Dik tevreden gingen wij weg na een geweldig diner met in totaal 6 koppels. Je weet als ze je vragen of je stokbrood en olijven voor af wilt dat dat natuurlijk meerprijs is.
Als mensen hier het zien als bedriegen dan ben je in mijn ogen erg triest. Bij een paar nieuwe schoenen ontvang je ook geen sokken zeg ik maar.
Wij hebben er geweldig gegeten van kreeft tot pizza.

Carlos

Datum van bezoek: juli 2019
15 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik moet de negatieve berichten echt tegenspreken!
Ik ben zelf chefkok in België bij een goedlopend restaurant.
Wij komen inmiddels al 4 jaar in Cala Millor op vakantie en ieder jaar belanden we bij Carlo’s.
Ons eten is iedere keer perfect in orde en ook vandaag was het weer super.
We genoten samen met ons 4tjes van een ossehaas en entrecote en onze kids van een pizza en visstick.
De kids nog een ijsje benuttigd en wij een lekkere cappuccino.
Wij ronden af met de woorden tot volgend jaar

Datum van bezoek: juli 2019
30 mei 2019 beoordeeld

Schrik van de negatieve reacties hier. Zelf niet zo ervaren, maar wij (3 personen) hebben hier ook niet gedineerd, maar alleen in de ochtend op terras gezeten voor een versnapering, Diverse keren in Cala Millor geweest, maar altijd aan dit restaurant voorbij gelopen. De vitrine met vis en vlees om de maaltijd aan te prijzen trok ons nooit zo. De opgediende borden die wij zagen en het drukke terras ook niet (maar ieder zijn persoonlijke voorkeur hierin!). Dit jaar, in mei 2019, gingen wij hier op een zwaar bewolkte dag wel op terras zitten. Ons was namelijk al eerder opgevallen dat de formule hier wat gewijzigd is. In de vitrine worden nu ook heerlijk uitziende taartjes getoond. Als de temperatuur goed is zit je hier op een bewolkte dag goed om vanaf terras de wandelaars en fietsers langs de boulevard te bekijken. Wij kozen voor 3 lekkere taartjes (€ 4,00 per stuk), een cappuccino (hier met 1 "p" op de rekening genoemd), € 3,00, en twee keer een verse jus d'orange (€ 5,00 per stuk, toch wel aan de prijs in "naranja" land Spanje. Een eindrekening van € 25.00 voor drinken met taartje voor 3 personen lijkt mij voor Spanje niet echt goedkoop. In tegenstelling tot velen vonden wij de bediening wel vriendelijk. Voor een drankje of kopje koffie met taart kunnen wij dit terras dan ook aanbevelen, ook omdat hier veel valt te zien. Dat is tenslotte een deel van het genot van op terras zitten.

Datum van bezoek: mei 2019
14 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zo slecht. ik had sparerib besteld. Best een flinke dus ik dacht hmm lekker. Tot ik er een stukje van nam. Dat ding kwam regelrecht uit de magnetron.Daar is geen grill aan te pas gekomen. Een soort voorgekookte rib leek bruin maar dat was van de msrinade. Helemaal rose van binnen. Ober geroepen om het weg te laten halen. H ipv die sparerib. Datij , zeer verbaast en zegt dat hij noooit klachten erover kreeg. De spaghetti bolognose van mijn moeder ook niet te pruimen.ik heb een pizza daarna genomen. Die ging wel. Oke afrekenen. 44 euro??? Dacht het niet. Ik zei ik betaal niet voor die sparerib. De hond zou m niet eens eten. Een hoop
geintimideer naar mij. ik bleef stug volhouden. Nou bij gratie gods hoefde ik dat vieze ding niet betalen. Uitei delijk heeft ie toch nog iets erbij geteld op de rekening maar hoe weet ik niet. Ik was al pissig na de intimidatie dus wilde snel weg daarna.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Carlo's Restaurant bekeken, bekeken ook

Cala Millor, Mallorca

In Carlo's Restaurant geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.