“Een genot voor de zintuigen,”
Beoordeling van La Fragua

La Fragua
Geclassificeerd als nr. 2 van 57 Restaurants in Capdepera
Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Een genot voor de zintuigen, prachtige gerechten en een geweldige bediening. Ondanks covid een echt avondje verwennerij

Datum van bezoek: juli 2020

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Top! Eten lokaal, verse tonijn en heerlijke ossobucco!
Alles perfect!! Gracias voor een heerlijke Artà afsluiter!

Datum van bezoek: juli 2020
4 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch lekker gegeten in een authentieke en ongedwongen sfeer, de parmegiana was de beste die ik in lange tijd gehad heb. Excellente wijnen, alles zeeeer zacht geprijsd. Super vriendelijke bediening. Top top top.

Datum van bezoek: maart 2019
15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond terecht gekomen in la Fragua en wat een betovering! Leuke variërende kaart, attente bediening en gezelligheid.
Op het bord is het te zien dat de kokchef van zijn werk houdt, tot in de puntjes af!

Datum van bezoek: september 2017
19 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We wilden dinsdagavond hier gaan eten maar toen was het superdruk. Ze vertelde dat het mucho grande was, en dat we dus langer dan een uur moesten wachten. We besloten om te reserveren voor de volgende dag.
Toen we binnen kwamen werden we herkend door de kok. Hij wees ons de weg naar boven en daar werden we verder geholpen door de vriendelijke spaanse serveerster van de dag eerder en een andere serveerster die ook engels sprak. Lekker gegeten en gedronken. De kok kwam zelf nog langs op het terras om te vragen hoe het was. Echt een lekker plekje boven met de laatste zonnestralen. Aan het einde kregen we nog een lekkere borrel toe.

Foto is van het voorgerecht Salade Caprese

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die La Fragua bekeken, bekeken ook

In La Fragua geweest? Deel je ervaringen!