TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 23 september 2018 via mobiele applicatie

4 nachten in dit prachtige hotel verbleven.
een zeer vriendelijke ontvangst , in een heel mooi gebouw, gelegen op een stuk grond van 3,5 ha, volledig in de natuur . Een hele mooie 2 persoons kamer met terras en ligstoelen , een grote zitbank en stoel en een bijzonder mooie badkamer met douche en bad. Uitstekende bedden.
Het ontbijtbuffet is extreem uitgebreid , verse sapjes, allerlei eier gerechten, niet om op te noemen zo veel keus.
Tussen de middag lunchen in El Cortijo , kleine snacks of hele maaltijden , wel in augustus , september wespen op het terras.
In de avond hebben we 2x in El Cortijo gegeten , het 3 gangen menu van de half pension , uitstekend met variate over de dagen en 2x in Finca, a la carte , hier wel bijbetalen , maar bij half pension wordt er €50 pp af getrokken. Zeer goede wijnen en zeer goede en prettige bediening. Al het personeel in het hele hotel is zeer vriendelijk.

Het hotel in een mooi complex , in mooie bouwstijl .
Er zijn 2 grote buiten zwembaden met ligstoelen en 3 medewerkers , die je handdoeken uitleggen op de ligstoelen en kussentjes voor je hoofd geven, verder krijg je lekker water en soms fruit en een klein drankje.
Daarnaast is er bij het zwembad veel te bestellen aan drankjees. Alles bij elkaar een bijzonder hotel, zeer goede service en geweldige keuken.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 9 augustus 2018 via mobiele applicatie

Alles klopt hier! Uitstekende kamer met fijn bed, alles schoon en héél comfortabel. Prachtige locatie, wat een rust en uitzicht, heerlijk én groot zwembad waar je prima baantjes kan zwemmen in een een prachtig aangelegde tuin met ruimschoots voldoende comfortabele ligbedden. Uitstekende restaurants! Van ontbijt tot en met diner. Alle lof voor de medewerkers, zonder uitzondering geven ze je een welkom gevoel, zijn vriendelijk en servicegericht. Hoewel je hier niet meer weg wil is dit hotel een prima uitvalsbasis voor een dagje naar Cordoba, Granada etc.

Datum van verblijf: augustus 2018
bobadillaGranada, Manager van La Bobadilla, a Royal Hideaway Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2018

Dear guest,

Thank you very much for sharing this great review of your recent stay at La Bobadilla. We are thrilled that you have enjoyed your stay and certainly agree that our dedicated staff plays a key role to our guests' overall experience. The entire team works very hard to ensure that we deliver a high standard of service and a warm, memorable experience.

We look forward to serving you again soon.

Best regards,

La Bobadilla, a Royal Hideaway Hotel

Beoordeeld op 6 september 2017

Uitstekend hotel met prima faciliteiten. Plus goed gelegen voor een bezoek aan diverse steden etc. Zwembad heeft een zeer ruime opzet met meer dan genoeg goede ligplaatsen. Kwaliteit van de drie restaurants is zeer goed.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
bobadillaGranada, General Manager van La Bobadilla, a Royal Hideaway Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2017

Geachte Gast,

Hartelijk dank dat u de moeite genomen heeft om een beoordeling te schrijven over uw recente verblijf in de Bobadilla . We zijn verheugd over uw positieve beoordeling.

Het is fijn om te weten dat u verder heeft genoten van de faciliteiten die wij bieden.

Het zal ons een genoegen zijn om u weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met hartelijke groeten,

Directeur
La Bobobadilla
A Royal Hideaway Hotel

Beoordeeld op 11 juli 2017

Dit is echt een paradijs op aarde, met super vriendelijk en attent personeel zonder overdreven te zijn. Het ontbijt is grandioos, je kunt het zo gek niet opnoemen of het is er. Heerlijk om een paar dagen te ontspannen en/of voor een romantisch uitje. Met een zwembad als een meer, uitstekende service ook aan het zwembad en als je er langer verblijft ook ideaal als uitvalsbasis naar Granada en om de omgeving te verkennen.Er zijn 3 restaurants die allemaal uitstekend zijn. Zeker een aanrader! Zelf zijn wij er jaren geleden getrouwd en dit was een sprookje, het leuke nu was dat na al die jaren enkele van de obers (die er toen ook al werkten) ons nog herkende en ons extra in de watten legde. Zeker ook voor stellen die romantisch willen trouwen de perfecte locatie.

Kamertip: Er zijn heel veel mooie kamer bv 26 of bij een huwelijk uiteraard de bruidssuite
Datum van verblijf: juli 2017
bobadillaGranada, Director General van La Bobadilla, a Royal Hideaway Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2017

Lieve gasten,

Het is voor ons heel speciaal dat jullie bij ons terug zijn gekomen en dat jullie hier weer hebben kunnen genieten van alle services en om ons te laten zien dat jullie nog altijd het sprookje leven na jullie mooie bruiloft.

Wij stellen het zeer op prijs dat jullie je ervaring van jullie recente verblijf in ons hotel met ons hebben gedeeld.
Wij danken jullie hartelijk voor de positieve commentaren en wij zijn heel erg blij te weten dat jullie zo genoten hebben van het verblijf bij ons.
Jullie mooie woorden over onze restaurants en over ons personeel zullen wij zeker doorgeven aan onze collega’s.

Het zal ons een genoegen zijn jullie snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groeten.

La Bobadilla
A Royal Hideaway

Beoordeeld op 4 juli 2017

Prachtig gelegen, fijne kamers, fantastisch ontbijtbuffet en alle faciliteiten bij de hand. Goede bereikbaarheid en als je wilt, interessante steden niet ver weg. Sport, recreatie en wellness, alles kan.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts

Beste gast,

Wij stellen het zeer op prijs dat u uw ervaring van uw recente verblijf in ons hotel met ons heeft gedeeld.
Wij zijn erg blij om te weten dat u genoten heeft van ons hotel evenals van de mooie omgeving.

Het zal ons een genoegen zijn u weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met hartelijke groeten

La Bobadilla