Vandaag geopend: Gesloten

vanaf 171,90 US$
vanaf 90,98 US$
vanaf 140,64 US$
Beoordeeld op 22 november 2019

Churchill's is vrij "nieuw" vanaf 1981, familie van Grahams. De tour is eigenlijk gratis als je een proeverij doet. Keuzes uit verschillende modules, zowel betreft Porto als wijn. Zeker bezoeken!

Datum van activiteit: november 2019
Churchills_Team, Gerente de relações públicas van Churchill's - Visitors Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 november 2019

Thank you so much for your kind review. We are very glad you enjoyed our wines and service.
We hope you'll come back soon.

Beoordeeld op 11 september 2019 via mobiele applicatie

Wij vonden dit één van de leukste tours. Voor 7.50 euro proef je 3 verschillende Ports. Daarnaast krijg je een korte tour. Mensen zijn heel aardig!

Datum van activiteit: september 2019
Churchills_Team, Public Relations Manager van Churchill's - Visitors Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2019

Thank you so much for your kind review. Our passionate team works hard to deliver a unique experience and we love to hear from happy visitors! We hope you'll come back soon.

Beoordeeld op 9 juni 2019

Goede rondleiding met kans om verschillende Porto' s en wijnen te degusteren, de geschiedenis van het huis werd aangenaam en persoonlijk gebracht omdat de groepen beperkt worden gehouden

Datum van activiteit: juni 2019
Churchills_Team, Gestor de Relações Públicas van Churchill's - Visitors Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2019

Thank you very much for your kind review.
It was a great pleasure having you and we're happy that you enjoyed your experience.
We hope to welcome you again in the future!

Beoordeeld op 13 april 2019

Wij zijn geen echte wijn drinkers. vooral mijn vriend niet.
Toch maar een port tour gedaan want dit moet je echt doen in Porto
Beetje op internet rondgeneusd en hier op uit gekomen. Eigenaar blijkt familie te zijn van de bekende Graham's
De ingang is niet veel bijzonders maar het sfeertje binnen is leuk! Lekker normaal, worden normaal bejegend en kregen veel uitleg over de bereiding en productie van deze porto
Goede uitleg omtrent smaak etc.
Wij vonden het geslaagd :D Aanrader!

Datum van activiteit: april 2019

Thank you very much for your kind review.
We hope to welcome you again in the future!

Beoordeeld op 9 augustus 2018 via mobiele applicatie

Goede rondleiding met duidelijk verhaal over dit nog vrij jonge Porthuis met aardig verhaal over ‘The making of Tawny and Ruby’ port. Vriendelijke, goed Engels sprekende gids. Na afloop mogelijkheid om enkele soorten te proeven.

Datum van activiteit: augustus 2018
Isabel T, Public Relations Manager van Churchill's - Visitors Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2018

Thank you very much for your kind review.
It was a pleasure having you at our Visitors Centre and we're happy that you enjoyed our tour!
We hope to receive you again in the future!