Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Mooie rondleiding

We waren met zeven. Eigenlijk een privérondleiding gehad. Gids wist goed waarover hij sprak. Nadien ... meer lezen

Beoordeeld op 31 oktober 2018
528stefanc
Maasmechelen, Belgium
via mobiele applicatie
Gewoon onbeschrijfelijk lekker

Lekkerste porto die ik zelf heb gedronken prijs kwaliteit . Kijk er altijd naar uit als we terug ... meer lezen

Beoordeeld op 23 augustus 2018

vanaf 90,90 US$
vanaf 43,20 US$
vanaf 17,30 US$
Beoordeeld op 24 mei 2018 via mobiele applicatie

Goeie rondleiding gekregen. 3portjes om te proeven. Erg lekker.
Goed Engels sprekende gids.
Wij hadden de mazzel dat we samen waren voor de Engelse versie.

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 30 januari 2018 via mobiele applicatie

Wanneer je dit porthuis bezoek zal je merken dat de rondleiding eerder beperkt is. Toch vertellen ze het hoogstnodige.

Nadien kan je genieten van twee heerlijke portjes. (Wit en Jockeys Club)

De Jockeys Club is heerlijk en aan te kopen voor een redelijke prijs!

Meermaals na de rondleiding nog een portje gaan nuttigen in hun bar.

Datum van activiteit: januari 2018
Beoordeeld op 12 december 2017

Zijn er niet kunnen binnengaan, juist gesloten wat jammer was maar hebben er andere kunnen bezoeken en ik denk dat het allemaal een beetje hetzelfde is qua rondleiding en proeverij.

Datum van activiteit: mei 2017
Beoordeeld op 11 juli 2017

Leuke leerzame rondleiding. Ze legde alles goed uit in duidelijk Engels. De portjes om te proeven waren ook nog eens lekker!

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 3 juli 2017 via mobiele applicatie

Bezochten het Burmester huis. Goede duidelijke uitleg. Zeer de moeite waard. Na afloop 2 soorten geproefd.

Datum van activiteit: juli 2017