Beoordeeld op 27 augustus 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel met een fantastische tuin, waardoor je je echt in/op een tropisch eiland waant. Rustig complex met schone kamers, kunnen wel een opknap beurtje gebruiken. Wij hadden halfpensioen het eten is super goed maar je moet wel van vis houden, er zijn ook restaurants in de buurt op loopafstand...
Kortom een heerlijk hotel en wij gaan zeker nog een keer terug..

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 20 augustus 2019 via mobiele applicatie

Mooi appartement hotel met prachtige tuinen. Goed opgezet met overal groen, waardoor het niet zo massaal lijkt. Ruime studio. Zwembad is ook prima. Ontbijt wat aan de prijzige kant. Wij hebben heerlijk geheten bij de bakker om de hoek, net als de locals.

Datum van verblijf: augustus 2019
QuintaS22, Public Relations Manager van Quinta Splendida Wellness & Botanical Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2019

Dear Guest,

We appreciate your comments and recognition on our services.
The aim of our entire team is to provide a splendid experience to all those who visit us, therefore your feedback is very important to us.

Beoordeeld op 7 juni 2019

Het geboekte appartement viel erg tegen. Donker, klein en inrichting jaren 70. Zij zee zicht alleen als je over je balkon hangt. De volgende dag tegen een meerprijs een suite genomen. Mooi en ruim. De suite is wel toe aan een opknap beurt. Mooi ruim terras met uitzicht over de oceaan.
Ontbijt prima, genoeg keuze en alles werd vers aangevuld.
Veel oudere mensen.
Minpuntje is de receptioniste Rosita. Onvriendelijk en onprofessioneel. Behandeld je niet als gast.Kijkt op de toeristen neer. Heeft een lesje sociale omgang nodig.
Barman geweldige kerel.

Kamertip: Neem een suite
Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 13 december 2018

Mooi complex met een fantastisch aangelegde botanische tuin ! Met Spa en meerdere restaurantjes. Mooi zwembad , ook weer schitterend aangelegd met uitzicht over Canico. Schone en verzorgde ruime kamers Wil je niet in het hotel ontbijten, dan is er een bakker vlakbij het complex waar je ook kunt ontbijten.Tevens meerdere restaurants in de buurt van het hotel

Datum van verblijf: oktober 2018
QuintaS22, Gerente de relações públicas van Quinta Splendida Wellness & Botanical Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 december 2018

Dear Mrs. Elsa,

Beoordeeld op 4 november 2018

Prachtige tijd gehad in dit mooie hotel. De botanische tuin is prachtig. Er zijn veel faciliteiten waarvan onder genot van het geweldige uitzicht kan worden genoten. Kamers worden goed schoon gehouden en het personeel staat vriendelijk tot je beschikking.

Kamertip: Alle kamers liggen rondom de mooie tuin.
Datum van verblijf: juli 2018
QuintaS22, Gestor de Relações Públicas van Quinta Splendida Wellness & Botanical Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 november 2018

Dear Mr. Pieter,