FindHotel
Travelocity145 US$
ZenHotels.com139 US$
StayForLong
Beoordeeld op 19 augustus 2019

Leuk hotel met vriendelijk personeel aan het mooiste plein van de stad waar zat te doen is. De bedden zijn echter heel erg slecht en de doucheruimte is zo klein dat er alleen een kleuter in past. De airco draaide wel, maar 's nachts kwam de temperatuur in de kamer niet onder de 28 graden.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 13 april 2019

Vorige week 5 keer overnacht in dit charmante hotel, onder de deskundige leiding van 'el sympatico' Francesco en zijn team. Gelegen op een authentiek pleintje, pal in het centrum van Greve in Chianti: een zeer goede uitvalsbasis voor al het moois dat Toscane te bieden heeft. Francesco adviseert met plezier welke plekjes de moeite waard zijn om te bezoeken. Gezellige kamers, lekker ontbijt en een gevarieerde kaart voor lunch of diner. Top of the bill: een verwarmd buitenzwembad in hun privétuin (waarvoor het nu spijtig genoeg wel nog een beetje te frisjes was ...). Zeker eens langsgaan!

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 25 september 2018 via mobiele applicatie

Na een rit door het prachtige heuvelland van Toscane kwamen we op onze bestemming in Greve. Hotelkamer schoon en personeel erg aardig en behulpzaam. Ontbijt lekker en uitgebreid. Zwembad heerlijk. We konden vanuit Greve Sienna en Florence bezoeken of lunchen met uitzicht op 10 minuten afstand en dan in de avond het plein op slenteren en dan heerlijk eten bij één van de vele restaurants. Fijn om niet afgelegen te zitten en in het donker nog de smalle weggetjes te hoeven rijden en de gezelligheid voor de deur te hebben! Ook twee markten meegemaakt in de vier dagen van ons verblijf. Je hoort binnen niks van buiten maar binnen in het hotel kan het wel wat gehorig zijn. We hebben ons daar niet aan gestoord. Kortom zeker een aanrader.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 26 mei 2018

mooie en ruime kamer - helaas vasttapijt aanwezig (ik probeer dit altijd te vermijden). badkamer klein - zeer kleine doucheruimte.
goede wifi ontvangst op kamer.
mooi zwembad en tuin
goed verzorgd ontbijt
vriendelijke ontvangst
je kan niet parkeren nabij de albergo maar je kan wel met de wagen voorrijden om koffers te lossen/laden. gratis parkeerplaatsen in de omgeving beschikbaar.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 19 april 2017 via mobiele applicatie

Wij logeerden tijdens de paasvakantie in deze Albergo. Wat ons meteen opviel was het trendy en gezellig interieur van de vernieuwde wijnbar!!! Hier hebben we dan ook verschillende keren lekker gegeten en gedronken! De kamers zijn niet luxueus, maar hebben alles wat je nodig hebt! Propere kamers met goeie bedden, een leuke badkamer ( in sommige kamers iets te klein), goeie douche!
Verzorgd ontbijt 's morgens met vers brood, ontbijtkoeken, overheerlijke charcuterie en vers fruit. Een zeer geschikte uitvalsbasis om Toscane te verkennen!!!

Datum van verblijf: april 2017