Gratis annuleren tot 27/08/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
PricelineUS$ 122
Hotels.comUS$ 117
TravelocityUS$ 117
Beoordeeld op 25 augustus 2019 via mobiele applicatie

Fly drive geboekt en terecht gekomen in deze villa. Gelegen net buiten t centrum achter de Lidl (voor degenen die t niet kunnen vinden!) Er is de eigenaar alles aan gelegen het de gasten naar hun zin te maken. De poolman was de hele dag in de weer met drankjes, grasmaaien, bedjes aan t zwembad in orde maken etc! Ontbijt is prima. Zwembad mooi en wordt goed onderhouden. Wij hadden onze kamer incl terras met uitzicht op zwembad. Probeer deze sowieso te regelen! Geen verdere op-of aanmerkingen! Gewoonweg goed! Prachtige zonsondergang bij t zwembad!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 20 juli 2017

Hadden grote heel mooi ingerichte kamer met eigen terrasje en entree. Heel goed en verzorgd ontbijt. De villa heeft een heel mooie inrichting, mooie verzorgde tuin en onderhouden heerlijk zwembad. We waren er voor het toeristisch seizoen en genoten van de rust en de stilte. Avondeten kon nog niet, maar in het nabije stadje vind je genoeg restaurantjes.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 10 september 2015

Heel plezierig hotel bijzonder gelegen aan de buitenrand van Sciacca. Zeer fraaie inrichting en een top ontbijt. Het genoten diner bij chef Stefano kan onze 10 zeker hebben. De oude stad Sciacca is zeer goed vanuit het hotel lopend te bereiken. Aanrader dus.

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 2 mei 2015 via mobiele applicatie

Hebben een week geboekt, accommodatie is op de website prachtig gepresenteerd. De realiteit is bedroevend.

Zwembad is afgedekt, niet onderhouden en binnen afzienbare tijd niet bruikbaar.
Personeel doet binnen vijf minuten al beklag over de eigenaars.

Boeking geannuleerd, wij gaan op zoek naar iets beters.

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 10 juli 2014

Voor je aankomst denk je, "waar moet dit heen"? Na aankomst ben je in een klein paradijsje terecht gekomen met prima kamers/ appartementen meer met eigen entree. Perfect. Heerlijke tuin met top zwembad. Ideaal om een dagje tot rust te komen, perfecte stilte en eigenlijk midden in de drukte. Stad Sciacca viel ons een beetje tegen maar qua locatie prima om andere bezienswaardigheden te bezichtigen.
Ontbijt top, jammer dat het restaurant de twee avonden dat wij er waren niet voor ons open was. Enig minpuntje.

Datum van verblijf: juni 2014