Beoordeeld op 2 juli 2016 via mobiele applicatie

Zeer aangenaam resort . Lekker eten. Zeer vriendelijk personeel . Golf om je te ontspannen . Leuk voor een doorreis maar ook voor een weekje ontspanning. Verbinding tussen kamer en receptie , golf of restaurants met fietsen . Best met wagen te bereiken ligt nogal afgelegen een anderhalf uur van Palermo. Aanrader.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 1 mei 2016

Het Verdura Resort ligt aan de zuidkust van Sicilië anderhalf uur rijden van de luchthaven van Palermo. Het is een prachtig resort met mooie en ruime kamers (de nachten waren fris en de vloerverarming in de badkamer deed deugd). Allemaal met balkon en zeezicht. De service is over heel de lijn excellent. Efficiënte en vriendelijke ontvangst, gratis wifi overal, professionele service van de obers in de restaurants en van de caddymaster op het golfterrein. De keuken is uitstekend, zowel van het Zagara restaurant als van de Trattoria (het Amara restaurant aan de zee was nog niet geopend). De golfbanen (2 maal 18 holes) zijn schitterend en zeer goed onderhouden. De greens zijn snel met dikwijls mooie uitzichten langs de zee. Mooie practice, gratis en de hele dag toegankelijk. Leuk detail: in het resort verplaatst men zich per fiets, die overal zomaar beschikbaar zijn. Kortom: paradijselijk.

Kamertip: alle kamers hebben balkon en zeezicht
Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 23 oktober 2015 via mobiele applicatie

De aankomst is spectaculair, 6 minuten vanaf de slagboom over een slinger weg voordat je bij de receptie aankomt. Zeer professionele vriendelijke ontvangst. Prachtige opzet van de kamers op het terrein, allemaal uitzicht op zee. Bed is wat laag en hard, na overleg direct 2 topdeks erbij. Prima geslapen. Restaurants zijn goed. Personeel geweldig vriendelijk en professioneel. Golfbanen zijn prachtig. Goede lessen van David. Prachtige Spa met groot binnenzwembad. Dit resort is echt geweldig!

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 11 oktober 2015

Een paradijselijke ervaring bij Verdura . Zowel service als spa en zwembaden waren voortreffelijk. Dineren bij de diverse restaurants op het enorm grote golfresort is een romantische en intieme ervaring. Personeel is zeer persoonlijk en service gericht. Kortom een plek om volledig tot rust te komen .

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 4 oktober 2015

We zijn ruim een week geweest om heerlijk in luxe ondergedompeld te worden en lekker uit te rusten.
Aankomst prima, hartelijke ontvangst en de kamer was voortreffelijk!

De eerste avond geboekt in het visrestaurant op het resort. Dit viel direct erg tegen want we troffen geen prettige bediening en het eten bleek heel erg duur te zijn, ondanks de aangeprezen "fish-discount"! Dit was een slecht begin.

De andere restaurants zijn gemiddeld tot goed en de bediening over het algemeen goed en prettig. Ook beter betaalbaar dan het visrestaurant.
We hebben gereserveerd voor de Siciliaanse avond met folkklore, muziek en dans en dito buffet, maar er was geen muziek, geen folklore, geen dans en het buffet was heel matig.

Wat de golfbanen betreft, deze zijn niet super spannend maar prettig om te spelen.
Alleen de laatste dag niet, want de organisatie laat meerdere 4-ballen toe, zonder toe te zien op handicap (er wordt helemaal niet geinformeerd naar speelsterkte) en ook geen marshal in de baan. Wij troffen 2 x een 4-bal voor ons die "weigerden" door te laten of de regels niet kenden. Daardoor speel je heel vervelend als 2 bal en wordt het golfspel op Verdura gedegradeerd tot een speelse activiteit voor iedereen. Zeker geen resort om serieus te willen gaan golfen!

Al met al toch een fijne week doorgemaakt, maar minder dan dat we er van verwacht hadden. We hebben eerder betere resorts met minder sterren meegemaakt om te golfen en duidelijk voordeliger. In Verdura moet je niet op geld willen kijken en liefst ongezien uitgeven.

Datum van verblijf: september 2015