Beoordeeld op 14 september 2017

Een aftans, slecht onderhouden hotel.
Als je de lift uitkomt op de 2de etage is de rode loper al flink versleten. Daardoor valt de kamer met één stoels balkonnetje mee. Maar... De airco maakt een leven van heb ik jou daar. Geen kluisje op de kamer. Lege koelkast. Wifi zou in het hele hotel zijn, wel een naam, maar wifi valt steeds weg. Bij de receptie begrijpen ze er weer eens niets van... In de receptie een ander wifi kanaal, dat doet het redelijj. Maar wat kan je verwachten voor 49,-- per nacht incl ontbijt. We hadden het kunnen weten. Het 'Lido strand' is privé, voor twee bedjes met parasol... 25--! Om in de zee te komen moet je van een soort roestige steiger over de eerste rotsen heen. Hie je er weer uit moet komen als gammele Zeventiger? Bij het zwembad moet alles veilig. Slippers en badmuts verplicht. Alle! Bedjes blijken kapot, bloedlink. Leuk als je net aan je rug geopereerd bent. Zwembad is verder prima, omkleden kan in de WC beneden... Ook al zo'n goor aftans hok. Er is wel een duur 4 sterren restaurant bij. Aangezien in de omgeving weinig of niets te vinden is om even wat te eten, doen we dat vanavond maar. Vanmiddag hebben we, na ruim een half uur zoeken, uit armoe maar bij Mc Donalds gegeten!
We zouden twee nachten blijven... Niet dus! Net geregeld dat we morgen uitchecken.....

Kamertip: Kostte niet veel, maar nog veel voor wat ze bieden!
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 30 september 2016

Hotel vlak bij de zee met parkeermogelijkheid.
Het centrum van Bisceglie ligt op 20 minuten wandelen.
Het zwembad sluit midden september en was dus vuil.
Vlakbij is er een keienstrand.
Het ontbijt is continentaal, dus eerder uitgebreid.
Kwaliteit van het eten in het restaurant was ook prima, maar wel eerder duur.
Het tapijt in de gangen dateert vermoedelijk nog van bij de stichting in 1966.
Geen idee waarom het personeel niet mocht lachen of vriendelijk zijn. Ik voelde mij helemaal niet welkom.
De wifi is zwak en valt af en toe uit.
Mits wat inspanningen en investeringen kan dit terug een fijne plaats worden. Vandaag is het dat net niet.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 18 juni 2016

Dit eens luxueuse hotel is aan een opknapbeurt toe, maar nu dus geen 4 sterren meer waard. De douchecabine is zo klein dat men er zich niet kan in draaien. De kamers zijn wel ruim en voorzien van goede matrassen. Er is een ruime privé parking en het heeft naast een privé strand ook een buitenzwembad. Het ontbijt is ruim voorzien en van een betere kwaliteit.

Kamertip: Het ware misschien goed om een kamer met grotere douche te vragen.
  • Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 23 augustus 2015 via mobiele applicatie

Het hotel staat op booking.com als 4 sterren hotel. Bij aankomst is het nog geen 3 sterren waardig. Vies, gedateerd, airco als een oude dieselmotor. Blijkt volgens receptioniste een week geleden naar 3 sterren gewaardeerd te zijn. Hierdoor de mogelijkheid om het toch te annuleren via booming.com. Echter een aantal weken later staat het hotel nog steeds op booming.com vermeld met 4 sterren.

Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 16 april 2015

Het hotel ligt pal aan de kust, aan een mooie keurige boulevard op een goede kilometer van het historisch centrum van Besceglie. Ideale plek om in een week het gebied rondom Bari te verkennen. Goede treinverbinding. Dit gebied is het Toscane van Puglia, wat een dichtheid van prachtige historische centra als Trani, Molfetta, Bari, Barletta om die te bezoeken na een voortreffelijk ontbijt in Salsello. Het hotel is een heel complex, een levendig bedrijf met een zekere allure en wordt op dit moment aangepast aan de nieuwste standaarden. Kamer ruim en aangenaam. Aan te raden is om half pension te nemen. Voor een zeer acceptabel bedrag is het elke avond genieten van de uitstekende keuken. Weer eens een bewijs dat Italianen als het erom gaat, kunnen koken. Het hotel beschikt over een mooi dakterras met zwembad dat uitziet op zee. De beste tijd is september. Het extra terras aan zee zelf is een ander, duur verhaal. Om genieten van de zee, is dit niet echt het gebied. Ga dan naar de Gargano, naar Vieste.

Kamertip: Ga in het najaar en neem halfpension. Blijf een week. Regel verblijf via site van Salsello zelf! Dan is ook eigen arrangement voor een goede prijs te maken.
  • Verbleef: september 2014, reisde met een partner