Beoordeeld op 13 september 2020 via mobiele applicatie

We hadden een superior room en dat was ronduit heerlijk; ruime kamer voorzien van alle benodigde faciliteiten. De medewerkers waren altijd bereid te helpen met goede info of een drankje op het prachtige terras. De Shuttle naar Levanto was een prima alternatief voor zelf rijden (dat overigens prima te doen is; lage sportauto’s zullen met de laatste steile helling problemen hebben). Ontbijt was goed maar niet bijzonder. Een aanrader als uitvalsbasis voor Cinque Terre.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 22 juli 2019

De kamers waren ruim en schoon.
Alleen jammer dat de airconditioning alleen aangaat als je op de kamer bent .
Dus als je terug komt is het erg warm in de kamer.
Ook kom je de kamer niet helemaal goed verduisteren hierdoor erg vroeg wakker.
Het ontbijt was uitgebreid en erg fijn dat je buiten kunt ontbijten.
Veder hadden ze een handige service met een shuttlebusje

wat je naar het dorpje bracht en op kwam halen dit is goedkoper als de hele dag parkeren .
Hotel ligt een hele mooie omgeving

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 3 december 2018

Mooie ligging in de heuvels en een prachtig uitzicht bij het ontbijt. Het ontbijt was zeer uitgebreid. 's Avonds kun je koude gerechten eten op het terras dat ook een heel mooi uitzicht heeft. Het hotel heeft een shuttleservice naar Levanto. Van daaruit hebben wij per boot en per trein Cinque Terre bezocht. Ook een dagtochtje met de trein naar Genua is prima te doen. Het hotel heeft een ruim zwembad met ook weer een mooi uitzicht.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 15 juni 2018 via mobiele applicatie

Vier dagen hier doorgebracht, als uitvalsbasis voor bezoekjes aan Cinque Terre. Buitengewoon vriendelijk personeel, erg servicegericht en bereid uitleg te geven over bezoek aan Cinque Terre. Prima kamer met fijn bed en airco. Ontbijt zeer uitgebreid! Zeker voor Italiaanse begrippen... Ze hebben geen restaurant, maar je kunt een aantal koude gerechten bestellen op het terras. Fijn zwembad, wat lager gelegen dan het hotel. Juist het feit dat dit hotel dichtbij het station ligt, maar buiten de toeristenmassa konden wij erg waarderen. En in het dorp zijn prima restaurantjes te vinden, voor ieder wat wils.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 4 mei 2018

Uiterst vriendelijke, servicegerichte medewerkers en eigenaren. Wij voelde ons thuis.
De superieure kamer is schoon, ruim, met een kwalitatief goede bankbed. Ook de douche geeft altijd warm water er toilet spoelt goed door.
De matrassen liggen goed, al prefereer ik iets meer dan 2 meter ;-)
Het ontbijt is goed verzorgd. Geen vers geperste sinasappelsap, maar we kwamen niets te kort.
Wifi in de kamer werkt wel, al is de verbinding bij de receptie sterker.
De shuttleservice (a 5,- per kamer per rit) is punctueel en comfortabel.
Er is voldoende parkeerplek, zelfs een aantal overdekte plekken.

Wees bewust dat een bezoek aan de Cinque Terra dorpen NIET makkelijk en zeker kostbaar is om met eigen vervoer te doen. Dit geldt ook wanneer je 's avonds even naar Levanto wilt rijden om een hapje te eten. Gelukkig is er de Shuttle Service. Je zal echter goed moeten plannen om tijdig weer terug te zijn bij de bus.

De combi Shuttle Bus, trein is ideaal.

We zouden zo weer graag komen, maar dan wel met een balcon.

Kamertip: Zo hoog mogelijk. Ver weg van de lift. Met balcon
Datum van verblijf: mei 2018