Beoordeeld op 21 augustus 2019

Eén van de beste hotels die we aandeden tijdens onze roadtrip in Italië. We kregen een zeer ruime en leuke kamer toegewezen. Het was er kraaknet. Ook de badkamer was zeer ruim en had een grote inloopdouche. Supervriendelijke ontvangst met een glaasje cava en goeie uitleg om de 5-terre te bezoeken. Het restaurant was heel goed en de wijn was lekker en niet duur. Een heel klein minpuntje: ons terras miste evenwel een tafeltje.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 13 augustus 2018

Vriendelijke ontvangst, ruime en zeer propere kamers, superrustige ligging in de natuur, lekker en uitgebreid ontbijt ( bijvullen duurt soms lang ).
Goeie uitvalsbasis voor Cinque Terre.
Bij het hotel kreeg je gratis parkeerkaart om aan het station je wagen te kunnen achter laten voor een bezoek aan Cinque Terre.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 10 september 2017

Een prima hotel net buiten alle drukte. Moderne ruime, schone kamer en badkamer. Apart en leuk ingerichte eetzaal waar heerlijke gerechten worden geserveerd. Na borrelen rond het "kampvuur".
Men doet alle moeite om het de gasten het naar hun zin te maken.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 16 juli 2017

Super vriendelijke ontvangst met welkomstdrankje. Je krijgt er onmiddellijk alle praktische info voor een bezoek aan Cinque Terra, Portofino en nog vele andere plaatsjes aan de Ligurische kust.
Ruime kamers (deels) met terras en eigen buitendeur. Veilige privé-parking.
Alles was er kraaknet ! Lekker en verzorgd ontbijt. Ligt aan drukke baan, doch je hebt hier weinig of geen last van.
Super vriendelijke eigenaars. Vergeet zeker niet om een tafeltje te reserveren in het restaurant ! Kies voor het 5-gangen menu en laat je culinair vewennen door Sonia en Michaël !!

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 7 juni 2017

Hotel Abetaia is een kleinschalig hotel dat op 5 minuten autorijden van de snelweg ligt. De kamer is mooi en de badkamer is met een inloop douche heel erg fijn in gebruik. Ook is alles netjes gepoetst. Het ontbijt is goed. Het hotel ligt gunstig om Cinque Terra te gaan bezoeken. Je moet wel een auto ter beschikking hebben om bij het Treinstation van Levanto te komen. Algemene indruk is dus heel goed en zeker een aanrader voor andere. De prijs kwaliteit is zeer goed.Je wordt heel goed geholpen met al je vragen door het personeel.

Datum van verblijf: juni 2017