Residence Villa Laura
Prijzen weergeven
Houd je van besparen? We doorzoeken tot 200 websites voor de laagste prijzen
Rumi Hotels & Spa(Marina di Ascea)
  • Zwembad
  • Gratis parkeren
Victoria Resort(Marina di Ascea)
  • Gratis parkeren
Villa Maredona(Marina di Ascea)
  • Restaurant
FilterenAlle talen
4 augustus 2014 beoordeeld

Slechts twee uren met de auto vanaf Napels Airport vandaan. Wat een verademing, een appartementencomplex met een ruim appartement (60 m2) met zelfs twee grote balkons, een goed onderhouden zwembad omringd door prachtige palmbomen, een rustig strand op maar 300 m lopen. De lokale supermarkt, patisserie, speelgoedzaak, slager en een restaurant met goed eten - alles binnen 300 m loopafstand. In het dorpje zelf was er 's-avonds een kermis, een poppenkast, gezellige winkelstraat.

Kamertip: We hadden een appartement op de eerste verdieping met uitzicht op het zwembad. We aten iedere ochtend ontbijt op het balkon en zaten iedere avond tot laat op het balkon te kaarten. Vanuit onze slaapkamer hadden we uitzicht op het kasteel Elea.
  • Verbleef: Juli, 2014, reisde met familie
2 oktober 2013 beoordeeld

Een prachtige residentie! Mooie en praktische appartementen. Alles is er zeer netjes en proper. Prachtig zwembad en een oase van rust. Goed gelegen aan een zandstrand. Er is een station waar door je uitstappen naar Napels, Salerno, Vesuvius en Capri per trein kan maken. Vooral de warmte en vriendelijkheid van de familie blijven ons bij! Bedankt Laura voor de geweldige vakantie en de lekkere cappuccino.

• Verbleef: September, 2013, reisde met een partner
18 september 2014 beoordeeld