163 US$
152 US$
  • Inclusief ontbijt
Fikas Hotel(Náxos)(Heel veel waar voor je geld!)
77 US$
Hotel Galini(Náxos)
80 US$
78 US$
137 US$
139 US$
  • Gratis parkeren
Paradisia Villas(Náxos)(Heel veel waar voor je geld!)
148 US$
144 US$
188 US$
177 US$
Priceline
254 US$
  • Gratis parkeren
Irini Studios(Náxos)(Heel veel waar voor je geld!)
67 US$
27 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn op een verlate huwelijksreis. Toen we trouwden, 30 jaar gelden, zouden we naar Griekenland op huwelijksreis gaan. Door het overlijden van mijn vader is dat niet doorgegaan. Bij aankomst bij het hotel kregen we een upgrade naar de bruidssuite. Leuk gebaar! Het hotel is netjes, uitstekende badkamer met inloopdouche. We moesten wel wat lang wachten op warm water. Dit vanwege het voorseizoen omdat het water een lange weg af moest leggen. Minpuntje, bij het ontbijt alleen 'koffie' uit een automaat, geen bruin brood en gebakken eieren die waren voorgebakken en daardoor koud waren.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
10 oktober 2013 beoordeeld

Princess of Naxos heeft ruime, moderne en authentieke kamers met balkon. De bruidssuite is gelegen op de eerste verdieping met uitzicht op het zwembad en de zee. Heerlijk bed: boxspring, een flatscreen, een koelkastje gevuld met water, kunst aan de muur en een kluisje. De badkamer modern, de inloop douche groot en met glazen deuren! Absoluut geen last van de drukke verkeersweg. Het ontbijt is eenvoudig.
Het strand ligt aan de andere kant van de doorgaande weg (50 meter). Op zo'n 10 minuten lopen (over vlonders op het strand) ligt het gezellige Naxos stad.

• Verbleef: september 2013, reisde met een partner
5 september 2017 beoordeeld