“Pretentieuze bediening ...”

Les Q Salés
Geclassificeerd als nr. 7 van 20 Restaurants in Le Bois-Plage-en-Ré
Keukens: Frans
27 september 2020 beoordeeld

De keuze is eerder beperkt (4 à 5 hoofgerechten) Het eten is verzorgd, maar eerder aan de dure kant voor wat er uiteindelijk op je bord verschijnt. De patroon, die instaat voor de bediening, vind vooral zichzelf interessant ...

Datum van bezoek: september 2020

7 oktober 2018 beoordeeld

We vonden dit restaurant na een bezoek aan de markt. Hier was vroeger een oude galerij gevestigd maar dit is opgeknapt door jonge mensen tot een mooi en hip restaurant. Rondom zijn de muren vensters met open openschuivend dak en mooie witte lichte gordijnen voor eventueel veel zon. De suggesties zijn sybliem. De wijnkaart is beperkt en toch redelijk kostelijk. Maar we hebben genoten. Personeel is deels vriendelijk, deels stug, dus op goed geluk af. We komen zeker terug. De vis is zeker aan tebevelen alsook de tartare de boeuf met heerlijke frietjes! Na alle dagen vis was dit eens smakelijk vleeseten!

Datum van bezoek: september 2018
26 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met vrienden. Genoten van het goede eten, de wijn en het dessert!
Bediening kan iets beter, maar was zeker voldoende!

Datum van bezoek: juli 2018
6 november 2017 beoordeeld

Was alweer een jaar of 3 geleden. Lekker a la carte eten zo rond de middag. Heerlijke vega-risotto gegeten. 2 lekkere glazen witte wijn erbij. Lekker.

Datum van bezoek: oktober 2017
13 september 2016 beoordeeld

Ik heb er lekker gegeten, maar je moet zeker reserveren. Enkel de afrekening eventjes controleren, er zat een foutje is ;-(

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Les Q Salés bekeken, bekeken ook

Saint-Martin-de-Ré, Île de Ré
Saint-Martin-de-Ré, Île de Ré

La Couarde-sur-Mer, Île de Ré

In Les Q Salés geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.