“snack voor lunch”
Beoordeling van De Brooderie

De Brooderie
Geclassificeerd als nr. 8 van 45 Restaurants in Diksmuide
11 juli 2017 beoordeeld

Zochten een snack voor lunch. Wij gaan regelmatig fietsen in Nederland en zijn
daar altijd verrast door de grote lekker lunch snacks aan een hele goede prijs.
Eindelijk een Belgische zaak die dit ook aanbiedt. Heel veel keuze en toch goed
en vers gebracht. Vriendelijke en attente bediening.

6 juni 2017 beoordeeld

snelle bediening,lekkere hete koffie, aangenaam kader, vriendelijk bediening,proper, makkelijk toegang voor iedereen,

26 april 2017 beoordeeld

Heel veel variatie in broodjes. Heel verzorgd en vers klaargemaakt. Ook de soep is hier een aanrader.

14 april 2017 beoordeeld

Als we in de buurt zijn met vakantie, dan passeren we hier. Enorm veel keuze (moeilijk kiezen) en alles vers. Vriendelijke en snelle bediening. Een aanrader!

12 december 2016 beoordeeld

heeft een ruim assortiment van pastas en dergelijke meer,is heel smakelijk om te eten en men is er kindvriendelijk

Reizigers die De Brooderie bekeken, bekeken ook

Diksmuide, West-Vlaanderen

In De Brooderie geweest? Deel je ervaringen!