“een potje koffie”
Beoordeling van De Brooderie

De Brooderie
Geclassificeerd als nr. 9 van 46 Restaurants in Diksmuide
6 juni 2017 beoordeeld

snelle bediening,lekkere hete koffie, aangenaam kader, vriendelijk bediening,proper, makkelijk toegang voor iedereen,

26 april 2017 beoordeeld

Heel veel variatie in broodjes. Heel verzorgd en vers klaargemaakt. Ook de soep is hier een aanrader.

14 april 2017 beoordeeld

Als we in de buurt zijn met vakantie, dan passeren we hier. Enorm veel keuze (moeilijk kiezen) en alles vers. Vriendelijke en snelle bediening. Een aanrader!

12 december 2016 beoordeeld

heeft een ruim assortiment van pastas en dergelijke meer,is heel smakelijk om te eten en men is er kindvriendelijk

16 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We moesten een kwartier wachten voor we aan de beurt waren, maar toen we aan de beurt waren was het wel vlug klaar. En de broodjes waren heel lekker!

Reizigers die De Brooderie bekeken, bekeken ook

Diksmuide, West-Vlaanderen

In De Brooderie geweest? Deel je ervaringen!