“Trendy interieur”

De Vrede
Geclassificeerd als nr. 19 van 45 Restaurants in Diksmuide
Keukens: Belgisch, Nederlands
5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Opnieuw niet teleurgesteld. Uiterst vriendelijke uitbater. Super snelle bediening in een compleet vernieuwd en eigentijds kader. Als apertief kozen we de Picon witte wijn. Top. De vol au vent of steak 'bachten de Kupe ' genieten ook veel succes. Tof adres.

26 juli 2017 beoordeeld

Er wordt de gewone restaurantfood opgediend geen vernieuwingen maar niettemin lekker.
Het restaurant situeert zich op de grote markt van Diksmuide. Parking is meestal geen probleem. Het restaurant heeft ook een hotel in de stad en een prachtige B&B .... fietsen kan je hier in het prachtige polderland en s 'avonds genieten op de terras van de ondergaande zon.

18 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke & snelle bediening, het eten was erg lekker. Prijs/kwaliteit top! Aangename sfeer & mooi interieur.

23 mei 2017 beoordeeld

Toevallig gisteren in Diksmuide (1 van mijn 4 broers woont in de omgeving). Het weer was stralend, we besloten om iets kleins te gaan eten... We werden heel vriendelijk bediend! De tapa die we bestelden bij de aperitief was zeker vers afgesneden. We namen alle zes een klein hoofdgerecht, dat vlot werd bediend en ook heel lekker was. Een aanrader!

26 april 2017 beoordeeld

Een lekkere dagschotel gegeten in dit restaurant. De lasagne is wel gewoon inkoop en niet zelfgemaakt. Simpele inrichting en wat koele bediening.

Reizigers die De Vrede bekeken, bekeken ook

Diksmuide, West-Vlaanderen

In De Vrede geweest? Deel je ervaringen!