“Bekeken”
Beoordeling van restaurant sint jan

restaurant sint jan
Geclassificeerd als nr. 18 van 46 Restaurants in Diksmuide
11 december 2017 beoordeeld

Na een ochtendlijk bezoek aan de IJzertoren moest de honger gestild, en net over de IJzer nodigt restaurant Sint Jan uit om even binnen te wippen.

Het gaat hier om een ietwat gedateerd restaurant qua stijl en we hadden eerlijk gezegd een beetje moeite met de stijl van het personeel. Meneer en mevrouw bleven de hele tijd aan de zijkant van het restaurant staan om het overzicht te behouden. Het voordeel is ontegensprekelijk dat ze alles hebben gezien en onverwijld reageren om elke klant afzonderlijk tevreden te houden. Je voelt je hier dus geen seconde genegeerd, maar ook wel heel erg bekeken.
De jongeman die ons bediende was behoorlijk kortaf en bot, wel correct, maar geen zweem van een glimlach gezien.

Omdat we hier kwamen voor een snack, probeerden we de croque monsieurs uit en kwam er ook een eenvoudige macaroni met kaas en hesp op tafel.
Gerechten waar je weinig verkeerd mee kan doen, maar die ons toch gelukkig maakten door de versheid en de eenvoud die een gerecht soms kunnen sieren.

De croques waren letterlijk kraakvers en XL, onze middaghonger was hiermee voldoende gestild. De macaroni had even onder de gril gestaan en zou menig Italiaan jaloers maken.

Simpel maar goed gegeten, volgende keer alleen graag wat meer privacy.

10 december 2017 beoordeeld

Zeer lekker eten en mooi gepresenteerde borden.
Vriendelijke bediening in een gezellig kader
Portus menu is een aanrader

8 december 2017 beoordeeld

vriendelijk opgediend en lekkere varkenswangetjjes en lekkere frietjes ,voor een. heel voordelige prijs

3 december 2017 beoordeeld

Vriendelijke bediening en lekkere gerechten. Presentatie is ook mooi gedaan. Hun suggesties zijn een aanrader. Persoonlijke keuze gaat naar "Salade Sint-Jan". Hoeveelheid, prijs en kwaliteit zijn goed in balans.

2 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een heerlijk stoofpotje van wild en vispannetje gegeten. De bediening is heel vriendelijk en correct. Bovendien prijs-kwaliteit zeer goed. Niets op aan te merken. We komen zeker terug!

Reizigers die restaurant sint jan bekeken, bekeken ook

Diksmuide, West-Vlaanderen

In restaurant sint jan geweest? Deel je ervaringen!