“Top restaurant!”

Lettenburg
Geclassificeerd als nr. 3 van 46 Restaurants in Diksmuide
Keukens: Belgisch
20 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was zeer lekker en zeker voldoende! Het personeel was zeer vriendelijk. De bediening verliep zeer vlot! Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: februari 2019

13 februari 2019 beoordeeld

aangenaam kader, vriendelijke bediening. zeer goede prijs kwaliteitsverhouding. specialiteit rundsvlees gegrild. zeer grote porties.

Datum van bezoek: februari 2019
27 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goede ontvangst en vlotte en vriendelijke bediening. Eten was zeer lekker en zeker ook voldoende. Heel correcte prijs-kwaliteit verhouding, we komen zeker nog terug.

Datum van bezoek: januari 2019
20 januari 2019 beoordeeld

Op vrijdagavond met vier gaan eten. Voor de eerste keer naar dit adres. Het was er om 19 uur niet te druk. We kozen uit de kaart. Kregen vlot ons aperitief en hapje en hadden voor een hoofdschotel gekozen dus geen voorgerecht. Dit bleek een goede beslissing te zijn want we hadden meer dan voldoende (is zacht uitgedrukt). We waren zeer blij met de kwaliteit, de smaak enz. De bediening was vlot en de uitleg over de verschillende entrecotes was zeer goed. Voor ons een adres om terug te keren.

Datum van bezoek: januari 2019
25 december 2018 beoordeeld

Speciaal hier gaan eten voor het vlees.
We hadden Simmental en Aubrac, dit werd geserveerd op een warmhoudplaat op tafel.
In de stukken vlees zaten prikkertjes met de naam van het soort.
Het vlees was goed gebakken en was smaakvol.
De biedening was correct.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Lettenburg bekeken, bekeken ook

Diksmuide, West-Vlaanderen

In Lettenburg geweest? Deel je ervaringen!