“Middag uit eten”

Lettenburg
Geclassificeerd als nr. 3 van 46 Restaurants in Diksmuide
Keukens: Belgisch
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijke bediening gezellige sfeer lekker eten en drank ideaal voor feestjes speeltuin voor de kids en pokestop echt een aanrader

17 oktober 2018 beoordeeld

Super gezellig restaurant.Waar je keuze genoeg heb als je graag vlees eet.Je wil een lekker steak je heb keuze uit verschillende steaks en ouderdom koe soorten.
Heb hier de beste st jacobsvruchten gegeten.Botermals ze smelten gewoon in je mond.
Wel druk zeker voordien even reserveren en al zeker op zondag.
En je moet even wachten maar ze serveren dan ook topkwaliteit.En wat is even wachten als je in goed gezelschap bent.

7 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier regelmatig eten. Nu had ik de everzwijn filet genomen en die was super!! Daarna de chocolade mousse met de kids genomen die was vers gemaakt en ook een aanrader.

22 september 2018 beoordeeld

We reden toevallig langs en zagen veel auto's op de parking, wat een goed teken is.
Niettegenstaande het reeds 14u was konden we toch nog binnen. We gingen voor het menu van 41 euro. Als aperitief (6.5-) namen we een cava. Lekker en sprankelend. (geen verlepte boel) Daarna de garnaalkroketjes met garnituur, brood en boter, zeer lekker. Daarna cote à l'os, perfect gebakken (een kunst!) met verse bearnaisesaus, met verse frietjes en een verscheidenheid aan warme groentjes. Ruim voldoende! Als dessert een dame blanche met warme chocolade en verse slagroom (niks uit spuitbussen!) De rode huiswijn was best lekker. We werden zeer vriendelijk bediend door een jongeman. De toiletten waren zeer proper. Handig dat je dichtbij kan parkeren. Alle lof!
We raden de Lettenburg zeker aan!

17 september 2018 beoordeeld

Wij hielden hier een lunchpauze tijdens onze familiedag.Wij waren met 39 mensen; zeer vlotte en vriendelijke bediening, kwaliteitsvol en lekker eten, prachtig terras, tuin en speeltuin.
Ook daags daarvoor een lunch en avondmaal genomen, leuke ervaring.
Overigens kraaknette WC, en ook een zichtbaar propere en geordende keuken

Absolute aanrader

Reizigers die Lettenburg bekeken, bekeken ook

Diksmuide, West-Vlaanderen

In Lettenburg geweest? Deel je ervaringen!