“Wie van vlees houd moet hier zijn”
Beoordeling van Lettenburg

Lettenburg
Geclassificeerd als nr. 3 van 46 Restaurants in Diksmuide
Keukens: Belgisch
17 oktober 2018 beoordeeld

Super gezellig restaurant.Waar je keuze genoeg heb als je graag vlees eet.Je wil een lekker steak je heb keuze uit verschillende steaks en ouderdom koe soorten.
Heb hier de beste st jacobsvruchten gegeten.Botermals ze smelten gewoon in je mond.
Wel druk zeker voordien even reserveren en al zeker op zondag.
En je moet even wachten maar ze serveren dan ook topkwaliteit.En wat is even wachten als je in goed gezelschap bent.

Datum van bezoek: juni 2018

7 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier regelmatig eten. Nu had ik de everzwijn filet genomen en die was super!! Daarna de chocolade mousse met de kids genomen die was vers gemaakt en ook een aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2018
22 september 2018 beoordeeld

We reden toevallig langs en zagen veel auto's op de parking, wat een goed teken is.
Niettegenstaande het reeds 14u was konden we toch nog binnen. We gingen voor het menu van 41 euro. Als aperitief (6.5-) namen we een cava. Lekker en sprankelend. (geen verlepte boel) Daarna de garnaalkroketjes met garnituur, brood en boter, zeer lekker. Daarna cote à l'os, perfect gebakken (een kunst!) met verse bearnaisesaus, met verse frietjes en een verscheidenheid aan warme groentjes. Ruim voldoende! Als dessert een dame blanche met warme chocolade en verse slagroom (niks uit spuitbussen!) De rode huiswijn was best lekker. We werden zeer vriendelijk bediend door een jongeman. De toiletten waren zeer proper. Handig dat je dichtbij kan parkeren. Alle lof!
We raden de Lettenburg zeker aan!

Datum van bezoek: september 2018
17 september 2018 beoordeeld

Wij hielden hier een lunchpauze tijdens onze familiedag.Wij waren met 39 mensen; zeer vlotte en vriendelijke bediening, kwaliteitsvol en lekker eten, prachtig terras, tuin en speeltuin.
Ook daags daarvoor een lunch en avondmaal genomen, leuke ervaring.
Overigens kraaknette WC, en ook een zichtbaar propere en geordende keuken

Absolute aanrader

Datum van bezoek: september 2018
14 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant met zeer grote vaste klantenkring.
Uitgebreide vleeskaart van simpele steak tot dry aged etc.
Normale prijszetting, in relatie tot wat je bestelt.
Geen chichi. Niet echt rustige sfeer maar wel gezellig.

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Lettenburg bekeken, bekeken ook

Diksmuide, West-Vlaanderen

In Lettenburg geweest? Deel je ervaringen!