“dineren met gezin”

Lettenburg
Geclassificeerd als nr. 3 van 46 Restaurants in Diksmuide
Keukens: Belgisch
4 september 2018 beoordeeld

Zeker de moeite om te gaan eten! Je krijgt meer of genoeg op je bord & het is er zeer gezellig om te eten!

23 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was op aanraden dat ik de vleesgerechten ging uitproberen.
Wel de gerechten zijn uitstekend maar de beleving is ondermaats echt een refter met veel lawaai.

19 augustus 2018 beoordeeld

Het was de eerste keer aldaar, het was superlekker! Goeie bediening en zeker voor herhaling vatbaar als we nog eens in de buurt zijn! Een aanrader in deze streek!!

7 augustus 2018 beoordeeld

zeer lekkere paling perfect gebakken een aanrader hebben wel redelijk lang moeten wachten want het was zeer druk

21 juli 2018 beoordeeld

Hier samen gegeten met mijn schoonfamilie. Alle gerechten waren zeer lekker. Zelf heb ik het lamskroontje gegeten met de gratin aardappeltjes. Ik kan dit gerecht zeker aanbevelen! De bediening was zeer vriendelijk en de kindjes konden zich naar hartelust uitleven op het speelplein. Aanrader!

Reizigers die Lettenburg bekeken, bekeken ook

Diksmuide, West-Vlaanderen

In Lettenburg geweest? Deel je ervaringen!