“zondagje uit”

Lettenburg
Geclassificeerd als nr. 3 van 46 Restaurants in Diksmuide
Keukens: Belgisch
7 augustus 2018 beoordeeld

zeer lekkere paling perfect gebakken een aanrader hebben wel redelijk lang moeten wachten want het was zeer druk

21 juli 2018 beoordeeld

Hier samen gegeten met mijn schoonfamilie. Alle gerechten waren zeer lekker. Zelf heb ik het lamskroontje gegeten met de gratin aardappeltjes. Ik kan dit gerecht zeker aanbevelen! De bediening was zeer vriendelijk en de kindjes konden zich naar hartelust uitleven op het speelplein. Aanrader!

17 juli 2018 beoordeeld

Service super , en snel, aperitief, drank aangevuld, vriendelijk, geen 5 sterren omdat spijtig genoeg 55 min wachttijd voor het eten wat teveel is, alhoewel de kwaliteit van het vlees super is. (en ik eet meestal geen vlees maar heb dit hier wel gedaan gezien het aanbod)
Aangekomen om kwart voor acht, eten gekregen om 5 voor 9.
We gaan zeker terug en nemen de wachttijd erbij en hopen dat de tweede kans wat sneller is.
Bijkomend kindvriendelijk, heel veel ruimte voorzien voor spelende kinderen.

5 juli 2018 beoordeeld

Dit restaurant is alom bekend als vleesrestaurant
De keuze van gegrild vlees is enorm : Belgisch blauw-wit ,Holstein , Black Angus, Ierse rib-eye, Simmenthaler , de Schotse Galloway en nog veel meer...
Wij kozen voor de Blauw-Wit en kreken een mooie portie zeer mals sappig vlees met respectievelijk peper-en een champignonsausje.
Hierbij zeer lekkere knapperige frietjes en een slaatje.
De baas kwam zelf uitleg geven over zijn vleesbereidingen, het uitbenen, enz.
De bediening door jobstudenten was hoffelijk e ook professioneel;
Een adres om terug te komen, ook voor paling-bereidingen.

1 juli 2018 beoordeeld

het eten was smakeloos. De bediening liet veel te wensen over, ze waren druk bezig met praten en lachen met een andere tafel, maar wij werden grotendeels aan ons lot overgelaten.

Reizigers die Lettenburg bekeken, bekeken ook

Diksmuide, West-Vlaanderen

In Lettenburg geweest? Deel je ervaringen!