“Alweer TOP”

Lettenburg
Geclassificeerd als nr. 3 van 46 Restaurants in Diksmuide
Keukens: Belgisch
11 april 2018 beoordeeld

Deze keer zijn we er geweest met de volledige familie op paasmaandag.Aangezien we vorige keer op prospectie zeer goed hebben gevaren zijn we dit keer met de volledige familie geweest. Paling in't groen=top entrecote=top geitekaasje top scampi=top brokke van de koe=net te weinig voor onze grote eters(entrecote krijg je meer)Wel suppermals !!!
Wij komen er zeker terug.

20 maart 2018 beoordeeld

Bij onze terugkeer van zee stopten wij er om de hongerige magen te stillen en eerlijk , het viel ons zeer goed mee. Vlotte bediening en een lekkere cote à l'os , meer moet dat niet zijn !

6 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heeeel goed ! Heel mooi interieur en lekker eten! En wat een mooie terras!!!sympathieke zaakvierder top!

6 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten viel redelijk mee. Onze plaats was aan de toog waar tot op t randje de vuile afgeruimde borden v alle tafels verzameld stonden om te verdwijnen richting afwas. Geen prettig zicht. Persoonlijk vond ik het lieve handje vd zaakvoerder zachtjes op de rug van mijn tafelgenote niet echt professioneel. Zelf vond ze een deftig kleedje met een stukje blote rug GEEN uitnodiging voor horecapersoneel/uitbater. Ken je plaats en vooral je etiquette !

5 maart 2018 beoordeeld

Goed restaurant,soms parkeerprobleempjes kindvriendelijk zeker aan te raden stukken restaurant gerenoveerd om plaatsen te creeren

Reizigers die Lettenburg bekeken, bekeken ook

Diksmuide, West-Vlaanderen

In Lettenburg geweest? Deel je ervaringen!