“niet slecht, maar...”

Nieuw China
Geclassificeerd als nr. 31 van 46 Restaurants in Diksmuide
Keukens: Chinees
12 april 2018 beoordeeld

Heel vriendelijke mensen, zowel aan de telefoon als in het restaurant. Heel veel keuze en zeer ruime porties. Snelle bediening. Maar het eten miste wat kruiding. Het was niet slecht, maar bvb de zoetzure saus mocht wat meer doorsmaken

11 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoe anders worden deze gerechten in België bereid tov Nederland al hebben ze dezelfde naam. Ondanks dat t anders was (gold alleen voor mij overigens omdat ik in het gezelschap van alleen Belgen was) toch lekker bereid. De bestelling wordt goed gecontroleerd (vooraf telefonisch besteld) en men is uiterst vriendelijk. Op de markt ervoor is het goed parkeren.
Ik denk dat men deze chinees veelal als afhaal gebruikt. Zat niemand binnen op zaterdagavond rond 19.00 uur. Aan de smaak van het eten zal t niet liggen.

10 oktober 2016 beoordeeld

Goeie meeneemchinese keuken, grote keus van gerechten de porties zijn groot en smakelijk en alles is goed verpakt om mee te nemen

4 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijke dame die ons verwelkomde. Het eten was ook lekker . Ook snelle bediening . Kortom een aanrader voor een snelle hap

28 september 2015 beoordeeld

Goeie ervaringen, steeds vriendelijk en correcte bediening en heel lekker. Ook een van de betere meeneem restaurants.

Reizigers die Nieuw China bekeken, bekeken ook

Poperinge, West-Vlaanderen

Ieper (Ypres), West-Vlaanderen

Diksmuide, West-Vlaanderen

In Nieuw China geweest? Deel je ervaringen!