“etentje met vrienden”

Scheeweghe
Geclassificeerd als nr. 7 van 46 Restaurants in Diksmuide
Keukens: Belgisch
20 maart 2019 beoordeeld

Vriendelijke en spontane bediening, het eten is zeer lekker en verzorgd. De porties zijn voldoende en de desserts maken het plaatje volledig af! TOP!

Datum van bezoek: maart 2019

18 februari 2019 beoordeeld

Gezellig restaurant met veel antieke spulletjes.Altijd leuk om terug te komen
De wijnkaart heeft een mooie keuze en prijs /kwaliteit prima.
De Chef en zijn team doet heel hard hun best om de klanten te verwennen.

Datum van bezoek: februari 2019
12 februari 2019 beoordeeld

Ruim op voorhand reserveren is de boodschap hier, zeker als je op zondagmiddag wil komen. Het restaurant, in gezellige fermette stijl zat afgeladen vol. Toch mochten we genieten van een prima en vriendelijke service. De porties waren majestueus en bijzonder lekker. Zeer behoorlijke prijs/kwaliteit verhouding.

Datum van bezoek: december 2018
16 januari 2019 beoordeeld

Telkens als we naar Scheeweghe restaurant gaan eten zijn we vol lof over de drie,delijek bediening er over de zeer goed kwaliteit van het eten.Kleine keus van wijnen maar ze zijn steengoed!

Datum van bezoek: januari 2019
13 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gaan eten voor de verjaardag van mijn schoonvader te vieren.
Simpel maar lekkere keuzes.
Alles vers bereid. Als dessert de sabayon genomen. Je hoort de chef hem vers kloppen in de keuken.
Ook op een donderdagavond lekker en verzorgd!
Oudentiek interier die charme uitstraald. Bediening uitstekend.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Scheeweghe bekeken, bekeken ook

Diksmuide, West-Vlaanderen

In Scheeweghe geweest? Deel je ervaringen!