“Heerlijke verse pizza's!”

Roma Uno Eel
Geclassificeerd als nr. 19 van 46 Restaurants in Diksmuide
Keukens: Italiaans
20 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig vertoeven in de zaak waar een héél vriendelijke gastvrouw je bedient.
Grote keuze pizza's! Aanpassingen mogelijk.
Heerlijke ijsjes.

Datum van bezoek: januari 2019

28 augustus 2018 beoordeeld

Door de beperkte hoeveelheid tijd die ik had om iets te eten, deze zaak gepasseerd en binnengestapt. Vriendelijke ontvangst. Enorm veel keuze en qua prijs zeker niet slecht. Ik heb de pizza rusticana gekozen. Niks op aan te merken, ik heb alles opgegeten met veel smaak.

Datum van bezoek: augustus 2018
6 augustus 2018 beoordeeld

We hadden vanuit ons appartement 3 pizza's en een "kapsalon" besteld. Keurig bezorgd en op temperatuur. Ik ben zelf liefhebber van een eenvoudige pizza en neem dan ook meestal margarita of prosciutto. De prosciutto stond niet op de kaart. Ik vond de bodem iets te slap, maar wel lekker dun.

Datum van bezoek: augustus 2018
Maartje D, Eigenaar van Roma Uno Eel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2018

Beste Theo van H,
Helaas moet ik veronderstellen dat de reactie die u geplaatst heeft niet voor ons bedoeld is; wij verkopen nl. geen "kapsalon" en ook bezorgen wij niet.
Met vriendelijke groeten, Roberto en Maartje

7 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top bediening, rustige omgeving, lekker eten, snelle bediening, houdt rekening met allergieën. Kortom, wij komen zeker terug!!

Datum van bezoek: juli 2018
30 juni 2018 beoordeeld

Ruime keuze aan pizza's (geen andere gerechten op de kaart)
Lekkere pizza's, groot genoeg én vooral een super vriendelijke dame :-) waar vind je dat nog? :)

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Roma Uno Eel bekeken, bekeken ook

Diksmuide, West-Vlaanderen

In Roma Uno Eel geweest? Deel je ervaringen!