“lekkere bistro”
Beoordeling van De Burgerij

De Burgerij
Geclassificeerd als nr. 8 van 46 Restaurants in Diksmuide
5 maart 2018 beoordeeld

al regelmatig bezocht kan voor een snelle hap maar ook van de kaart lekkere gerechtjes mooi gepresenteerd en lekker van smaak

1 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gaan vaak naar de burgerij... Mijn vrouw is kenner van lekker eten... Bijgevolg... Weten we heel goed dat het bij Chris en Perla steeds super lekker eten is.. Steeds meer dan voldoende en zeker niet duur.. Koen en analyn

24 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening is vriendelijk. Misschien de eigenaar iets te spraakzaam. Spareribs waren niet gelijkmatig gekruid, op sommige stukjes tikje teveel. Schol en vispannetje waren lekker. En ook goede frietjes. Voor de prijs op de menukaart verwacht je iets meer.
Toiletten zijn de trap op, dus voor minder validen niet geschikt.

16 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Normale prijzen. Gezellig restaurantje. Voor herhaling vatbaar.

19 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Croque Hawaï en cheese burger waren perfect in orde. Prijs-kwaliteit prima. Vriendelijke ober en ruim terras.

Reizigers die De Burgerij bekeken, bekeken ook

Diksmuide, West-Vlaanderen

In De Burgerij geweest? Deel je ervaringen!