Leg de laagste prijs van deze websites vast
eDreams
StayForLong
Priceline
Beoordeeld op 21 juni 2018

Kamer: goede, ruime driepersoonskamer met mini-bar, tv ,dvd speler en terras en goede bedden. De badkamer is ook ruim, maar het enige minipuntje dat je in bad rechtstaand moet douchen er is wel één wand tegen maar het water loopt er gewoon over. Ook nog is dat er in de driepersoonskamer maar twee handdoeken inplaats van drie (waarschijnlijk één vergeetachtigheidje) waren.

Ontbijt: was goed en ruim voldoende, maar spijtig dat er geen huisgemaakte confituur (was allemaal in plastic potjes) of yoghurt was, vind dat in één b&b toch moet kunnen.

Omgeving: De ligging was prachtig met mooie en grote tuin en natuurlijk ook de herten waren top! Echt een aanrader voor wie van rust en natuur houdt!

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 18 maart 2018

We bleven hier logeren voor een bezoekje aan de Westhoek en een etentje voor de vrijgezellenviering van een collega. Dit is echt een top B&B met fantastische kamers en het ontbijt was super! De gastvrouw doet dit alles met heel veel passie en liefde voor de job. Wij komen hier zeker terug! Top!!!

Kamertip: Een aanrader!!!Alle kamers zijn top!!!
Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 19 oktober 2017 via mobiele applicatie

Grote en propere kamer met ruime badkamer, ook een kleine keuken is voorzien met frigo en microgolf. In de gemeenschappelijke ruimte is een keuken voorzien. Het ontbijt is heerlijk! De ontvangst is vriendelijk en er zijn veel wandelkaarten ter beschikking.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 31 augustus 2017

Prachtig verblijf in landelijke stijl. Wij hadden een ruime kamer met keukentje zonder kookplaat met microgolf tafel met stoelen, salon, apart toilet en aparte badkamer. Op het moment van ons verblijf was een klein defect aan de badkamer dat eerlijk werd medegedeeld door de gastvrouw. Zij verzorgt haar gasten met hart en ziel en is zeker een meerwaarde. Het ontbijt was top met een vraag voor een eitje naar wens. Croissant, verschillend beleg, pistolets, keuze genoeg.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 15 augustus 2017

Ruime kamer met een klein terras en een mooie badkamer , spijtig geen douche . Alles was heel netjes en ons hondje was heel welkom. Ontbijt was goed maar niet uitgebreid , geen streekprodukten en een heel vriendelijke gastvrouw verzorgd dit allemaal. Prima parking en een prachtige locatie.

Kamertip: hondjes zijn hier welkom
Datum van verblijf: augustus 2017