31 augustus 2017 beoordeeld

Prachtig verblijf in landelijke stijl. Wij hadden een ruime kamer met keukentje zonder kookplaat met microgolf tafel met stoelen, salon, apart toilet en aparte badkamer. Op het moment van ons verblijf was een klein defect aan de badkamer dat eerlijk werd medegedeeld door de gastvrouw. Zij verzorgt haar gasten met hart en ziel en is zeker een meerwaarde. Het ontbijt was top met een vraag voor een eitje naar wens. Croissant, verschillend beleg, pistolets, keuze genoeg.

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
15 augustus 2017 beoordeeld

Ruime kamer met een klein terras en een mooie badkamer , spijtig geen douche . Alles was heel netjes en ons hondje was heel welkom. Ontbijt was goed maar niet uitgebreid , geen streekprodukten en een heel vriendelijke gastvrouw verzorgd dit allemaal. Prima parking en een prachtige locatie.

Kamertip: hondjes zijn hier welkom
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
9 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ruime gezellige kamer met jacuzzibad.
Uitgebreid ontbijt met bediening door vriendelijke gastvrouw.
Jammer dat de dranken op de kamer betalend waren.
Mooie rustige omgeving maar niet ver van het centrum.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
17 september 2016 beoordeeld

Van maandag tot vrijdag geweest....hadden super weer waardoor we al heel vroeg met de fiets konden vertrekken. Dit na een zeer uitgebreid ontbijt met pistolets,croissant,koffiekoek...een eitje naar wens...yoghurt...alle soorten granen...verschillende soorten charcuterie en zoet beleg.
Een super gastvrije vrouw des huizes...die met hart en ziel deze B&B runt....overduidelijk te zien.
Fietskaarten kon je gebruiken ter plaatse.
Propere en grote kamers met een prachtig zicht op de hertjes....zo relax en sfeervol. Een goed gevulde minibar is ook aanwezig met normale prijzen.
Uw wagen kan je veilig parkeren ...ook uw fietsen kan je veilig wegzetten in de schuur. Fietsen en Vespa zijn daar ter plaatse te huur voor een prikje.
Kortom...een echte aanrader .
Wij gaan zeker terug.

• Verbleef: september 2016, reisde met familie
21 juni 2016 beoordeeld

Prettige ongedwongen ontvangst, alles netjes en schoon, grote kamer (3 slaapplaatsen) met apart toilet, badkamer, balkon, TV, luxe fauteuils en tafel met "hoge" stoelen.
Prima en eenvoudig ontbijt in apart gebouw
Hulp bij zoeken naar restaurant en bezienswaardigheden.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner