Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 111
eDreamsUS$ 111
FindHotelUS$ 111
TripadvisorUS$ 111
Beoordeeld op 15 augustus 2017

Ruime kamer met een klein terras en een mooie badkamer , spijtig geen douche . Alles was heel netjes en ons hondje was heel welkom. Ontbijt was goed maar niet uitgebreid , geen streekprodukten en een heel vriendelijke gastvrouw verzorgd dit allemaal. Prima parking en een prachtige locatie.

Kamertip: hondjes zijn hier welkom
Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 9 mei 2017 via mobiele applicatie

Ruime gezellige kamer met jacuzzibad.
Uitgebreid ontbijt met bediening door vriendelijke gastvrouw.
Jammer dat de dranken op de kamer betalend waren.
Mooie rustige omgeving maar niet ver van het centrum.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 17 september 2016

Van maandag tot vrijdag geweest....hadden super weer waardoor we al heel vroeg met de fiets konden vertrekken. Dit na een zeer uitgebreid ontbijt met pistolets,croissant,koffiekoek...een eitje naar wens...yoghurt...alle soorten granen...verschillende soorten charcuterie en zoet beleg.
Een super gastvrije vrouw des huizes...die met hart en ziel deze B&B runt....overduidelijk te zien.
Fietskaarten kon je gebruiken ter plaatse.
Propere en grote kamers met een prachtig zicht op de hertjes....zo relax en sfeervol. Een goed gevulde minibar is ook aanwezig met normale prijzen.
Uw wagen kan je veilig parkeren ...ook uw fietsen kan je veilig wegzetten in de schuur. Fietsen en Vespa zijn daar ter plaatse te huur voor een prikje.
Kortom...een echte aanrader .
Wij gaan zeker terug.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 21 juni 2016

Prettige ongedwongen ontvangst, alles netjes en schoon, grote kamer (3 slaapplaatsen) met apart toilet, badkamer, balkon, TV, luxe fauteuils en tafel met "hoge" stoelen.
Prima en eenvoudig ontbijt in apart gebouw
Hulp bij zoeken naar restaurant en bezienswaardigheden.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 20 juni 2016 via mobiele applicatie

We logeerden al enkele keren in deze mooie B&B. Het is telkens top! Prachtig rustig gelegen, een ruime, aangename kamer, een verzorgd ontbijt en een ongelooflijk sympathieke gastvrouw. Wat wil je meer?

Datum van verblijf: augustus 2015