eDreams
Priceline
FindHotel
Agoda.com
Beoordeeld op 9 mei 2017 via mobiele applicatie

Ruime gezellige kamer met jacuzzibad.
Uitgebreid ontbijt met bediening door vriendelijke gastvrouw.
Jammer dat de dranken op de kamer betalend waren.
Mooie rustige omgeving maar niet ver van het centrum.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 17 september 2016

Van maandag tot vrijdag geweest....hadden super weer waardoor we al heel vroeg met de fiets konden vertrekken. Dit na een zeer uitgebreid ontbijt met pistolets,croissant,koffiekoek...een eitje naar wens...yoghurt...alle soorten granen...verschillende soorten charcuterie en zoet beleg.
Een super gastvrije vrouw des huizes...die met hart en ziel deze B&B runt....overduidelijk te zien.
Fietskaarten kon je gebruiken ter plaatse.
Propere en grote kamers met een prachtig zicht op de hertjes....zo relax en sfeervol. Een goed gevulde minibar is ook aanwezig met normale prijzen.
Uw wagen kan je veilig parkeren ...ook uw fietsen kan je veilig wegzetten in de schuur. Fietsen en Vespa zijn daar ter plaatse te huur voor een prikje.
Kortom...een echte aanrader .
Wij gaan zeker terug.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 21 juni 2016

Prettige ongedwongen ontvangst, alles netjes en schoon, grote kamer (3 slaapplaatsen) met apart toilet, badkamer, balkon, TV, luxe fauteuils en tafel met "hoge" stoelen.
Prima en eenvoudig ontbijt in apart gebouw
Hulp bij zoeken naar restaurant en bezienswaardigheden.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 20 juni 2016 via mobiele applicatie

We logeerden al enkele keren in deze mooie B&B. Het is telkens top! Prachtig rustig gelegen, een ruime, aangename kamer, een verzorgd ontbijt en een ongelooflijk sympathieke gastvrouw. Wat wil je meer?

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 17 juni 2016 via mobiele applicatie

We boekten het Vespa arrangement en verbleven dus 2 nachten in deze prachtige B&B. We werden zeer hartelijk ontvangen door Renate. De mooie kamer, op de eerste verdieping met een terrasje met uitzicht op de tuin en wei met herten, was ruim met een zalig bed en een keukentje. De badkamer heeft een ligbad, en alles is aanwezig (haardroger - voldoende handdoeken - al heb ik graag een grote handdoek als ik uit de douche kom), alleen miste ik shampoo, er lagen enkel 2 zakjes met douchegel. Maar dit zijn maar kleine puntjes, heeft niks afgedaan aan de fijne ervaring. We kregen voldoende uitleg over de mogelijke ritten die we met de Vespa konden doen en we hebben ons echt geamuseerd. Ik kan niks verkeerds zeggen over het ontbijt. Er is niet echt een buffet, broodjes, koffiekoeken en beleg worden op tafel gezet wanneer je aankomt. Er was fruit, er was yoghurt en het eitje was perfect zachtgekookt. Het omeletje kwam in een klein pannetje. Koffie werd door Renate bijgevuld en ze vroeg of alles in orde was. Ja, het was in orde!!!

Datum van verblijf: juni 2016