Leg de laagste prijs van deze websites vast
eDreams
FindHotel
Priceline
Agoda.com
Beoordeeld op 17 juni 2016 via mobiele applicatie

We boekten het Vespa arrangement en verbleven dus 2 nachten in deze prachtige B&B. We werden zeer hartelijk ontvangen door Renate. De mooie kamer, op de eerste verdieping met een terrasje met uitzicht op de tuin en wei met herten, was ruim met een zalig bed en een keukentje. De badkamer heeft een ligbad, en alles is aanwezig (haardroger - voldoende handdoeken - al heb ik graag een grote handdoek als ik uit de douche kom), alleen miste ik shampoo, er lagen enkel 2 zakjes met douchegel. Maar dit zijn maar kleine puntjes, heeft niks afgedaan aan de fijne ervaring. We kregen voldoende uitleg over de mogelijke ritten die we met de Vespa konden doen en we hebben ons echt geamuseerd. Ik kan niks verkeerds zeggen over het ontbijt. Er is niet echt een buffet, broodjes, koffiekoeken en beleg worden op tafel gezet wanneer je aankomt. Er was fruit, er was yoghurt en het eitje was perfect zachtgekookt. Het omeletje kwam in een klein pannetje. Koffie werd door Renate bijgevuld en ze vroeg of alles in orde was. Ja, het was in orde!!!

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 24 augustus 2015

We logeerden reeds verscheidene malen in De Groote Waere. Zoals steeds werden we heel vriendelijk ontvangen door Renate, die steeds behulpzaam is. De kamers zijn netjes en aangenaam ingericht. Het ontbijt was heerlijk. We komen zeker nog terug.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 26 april 2015

Ontvangst door Renate is steeds hartelijk en warm, de kamers zijn knap ingericht, voorzien van een keukentje, koelkast en magnetron, een ruime badkamer met ligbad en douchemogelijkheid. Al 4 maal daar gelogeerd en het zal zeker niet de laatste keer zijn.

Datum van verblijf: mei 2014
Beoordeeld op 9 november 2014

We brachten het weekend van 1 november door met de familie ( 8 Pers) in De Groote Waere. De ontvangst was allerhartelijkst. Onze kamers kraaknet, voorzien van een goed gevulde bar en alle faciliteiten om ook van een warm drankje te genieten. Heerlijk geslapen in de sfeervol ingerichte kamer met zithoek en kitchenette ! 's Morgens wachtte ons een lekker uitgebreid ontbijt met eitjes, reuze ontbijtkoeken en een variatie aan broodjes en beleg. De Groote Waere was onze uitvalsbasis voor een weekend in het teken van De Grote Oorlog. Een ideale locatie voor uitstapjes naar Diksmuide, Ieper en zelfs Nieuwpoort. Een weekendje Westhoek zeker voor herhaling vatbaar !

Datum van verblijf: november 2014
Beoordeeld op 2 oktober 2014

Ik was een beetje bang, na het lezen van een vorige beoordeling , dat ons weekend in De Groote Waere zou gaan tegenvallen . Ik weet niet waar die mensen het over hebben wanneer ze de uitbaatster, Renate , bestempelen als onbekwaam en niet-professioneel. Alles was tot in de puntjes in orde . De kamers waren heel mooi ,perfect proper en zeer ruim ,kortom alles wat er moest zijn was er,zelfs meer dan dat. Renate zelf vervulde haar rol als gastvrouw met verve , heel vriendelijk en ze helpt je graag als je met vragen zit .
Wij hebben in ieder geval genoten van een zeer fijn weekend in Vladslo en kan het iedereen aanbevelen .

Datum van verblijf: oktober 2014