“Een culinaire belevenis omgeven door warmte”
Beoordeling van Hashtag Food

Hashtag Food
Geclassificeerd als nr. 1 van 93 Restaurants in Diksmuide
Prijsklasse: € 10 - € 25
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: St. Pieters
Beschrijving: #food is anders dan anders. We serveren niet de klassieke keuken, maar geven een twist aan gezonde voeding. Laat U meevoeren op de tonen van onze muzikale gerechten in een ongedwongen sfeer. Ons restaurant in Nieuwkapelle (Diksmuide) bevindt zich in de voormalige jongensschool: U kunt er makkelijk parkeren en in de buurt ook overnachten na een avondje uit bij ons. Ontdek een bijzonder restaurant met heerlijke gerechten, waar plantbased de basis is, maar waar je als vleeseter zeker ook terecht kan! Verwacht geen côte à l'os of een gewone vispan, maar geniet van de jarenlange passie die we in al onze gerechten en cocktails verwerken! Tot heel binnenkort :)
18 februari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een ervaring! Elke keer opnieuw…

We konden opnieuw genieten van een prikkeling van onze zintuigen in een prachtig kader. De warmte die Emmanuel en Dave uitstralen maken het geheel meer dan af.

Van zowel de amuse tot het dessert werden we meegenomen op een culinaire belevenis. De uitleg van de chef zelf en de bijpassende dranken geven net dat extraatje.
De fijne babbels tussendoor doen je thuis voelen.

Een absolute aanrader!

Datum van bezoek: februari 2024

15 februari 2024 beoordeeld

Eindelijk een vegetarisch restaurant in de buurt en goede recensies : Dat leek iets voor ons. Uiteindelijk werd het een Valentijn die me een sterk verhaal heeft opgeleverd voor familiefeesten. Een bloemlezing . De sfeer werd al snel de kop ingedrukt omdat het echt kil was in de zaal. De amuse kwam veel te laat en bevatte, net zoals het drankhapje, voornamelijk smakeloze popcorn. Beide voorgerechten waren koud en hadden weinig smaak. We hadden grote verwachtingen van het hoofdgerecht maar anderhalf uur na het voorgerecht was deze nog steeds niet aangekomen. Inmiddels liepen beide zaakvoerders zichtbaar doelloos rond, werd er luidkeels gescholden in de keuken, werd mijn bestelling voor een bier gewoon vergeten en kwamen er rondom mij foute bestellingen aan. Uiteindelijk werd het ons teveel temeer we niet op de hoogte werden gehouden van wat er aan de hand was. We vroegen de rekening en moesten enkel de drank betalen. Dit, en het feit dat er nog een frituur open was, was het enige positieve aan deze avond. Gezien de ervaring van de uitbaters en de eerdere goede recensies, vraag ik me nog steeds af wat er die avond gebeurd is.

Datum van bezoek: februari 2024
De Foodlover, Owner van Hashtag Food, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2024

Beste Paul,

We reageren normaal gesproken niet meer op reviews, maar we maken graag een uitzondering.

Valentijnsavond was inderdaad een catastrofe. Alles wat kon in het honderd lopen, liep ook verkeerd.

We waren tot de nok gevuld die avond, omdat we zoveel vraag kregen van gasten en het was de start van ons nieuwe menu. Er waren leveringsproblemen met de ingrediënten, onze afwashulp was niet komen opdagen en onze "oortjes" werkten niet. Dit kwam de communicatie niet ten goede.

Bovendien moesten we onze tafelnummers herindelen, omdat er enkel tafeltjes van 2 personen waren: dit bracht de bediening volledig in verwarring.

Een restaurant runnen is keuzes maken en die avond hebben we de minder goede keuze gemaakt om toe te geven aan kwantiteit, waardoor de kwaliteit, die we zo hoog in het vaandel dragen, moest inboeten.

Het feit dat we ons uitvoerig hebben verontschuldigd en zowel de hapjes, de amuses en de voorgerechten niet hebben aangerekend, maakt natuurlijk jullie avond niet goed.

Het is ook erg jammer dat jullie nét waren opgestaan, toen het hoofdgerecht na een uur wachten zou worden opgediend. Twee minuten hadden dus een groot verschil gemaakt.

We hebben met ons twee, net als elke nacht, de avond geëvalueerd en hoewel 32 van de 36 gasten heel erg tevreden waren, hechten we groot belang aan de 4 die waren teleurgesteld.

We hebben dan ook beslist om onze waarden terug te verzilveren en niet meer toe te geven aan overcapaciteit.

We willen ons dan ook oprecht verontschuldigen en verzekeren dat, als U toch overweegt om bij ons terug te komen, dat passie en liefde voor eten zullen primeren.

We willen U ook bedanken om Uw recensie via verschillende kanalen te schrijven, zodat we deze kunnen counteren en verantwoorden.

Ondernemerschap is dagelijks balanceren en jezelf in vraag stellen en in de horeca ben je slechts zo goed als je laatste show, maar het geeft je gelukkig ook elke dag een nieuwe kans om je passie op je bord en in de zaal te tonen.

It will be better next time, promise.

Warme groeten van ons beiden.

1 december 2023 beoordeeld

Om te beginnen een prachtig gerestaureerd dorpsschooltje waar het gezellig vertoeven is. Fijne keuken ook in deze leuke omgeving. De bediening is vriendelijk en er hangt een gemoedelijke sfeer. Kortom een gezellige culinaire ervaring.

Datum van bezoek: november 2023
    • Sfeer
26 november 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

De koude gerechten zijn vooraf geadresseerd op de borden en die komen dan rechtstreeks uit de koeling op de tafel. Het enige van smaken dat overeind blijft is het pikante. Absoluut geen evenwichtige gerechten qua smaak en volume. Ik vraag me af wie er na voor en hoofdgerecht nog een copieuze dame blanche kan eten EN een ´asbak´dessert die trouwens niet te eten is.

Datum van bezoek: oktober 2023
8 oktober 2023 beoordeeld

Prachtige setting,geweldig lekker (met lokale ingrediënten) eten en een fantastische gastheer...What's not to like. Aanrader!
Ps: voor de kids is er de toffe 'leraarskamer' en doggies zijn er ook welkom.

Datum van bezoek: oktober 2023
    • Sfeer

Reizigers die Hashtag Food bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Hashtag Food geweest? Deel je ervaringen!