“Gezellig, lekker, classy. Een ervaring.”
Beoordeling van Hashtag Food

Hashtag Food
Geclassificeerd als nr. 1 van 50 Restaurants in Diksmuide
Prijsklasse: € 10 - € 25
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: St. Pieters
Beschrijving: #food is anders dan anders. We serveren niet de klassieke keuken, maar geven een twist aan gezonde voeding. Laat U meevoeren op de tonen van onze muzikale gerechten in een ongedwongen sfeer. Ons restaurant in Nieuwkapelle (Diksmuide) bevindt zich in de voormalige jongensschool: U kunt er makkelijk parkeren en in de buurt ook overnachten na een avondje uit bij ons. Ontdek een bijzonder restaurant met heerlijke gerechten, waar plantbased de basis is, maar waar je als vleeseter zeker ook terecht kan! Verwacht geen côte à l'os of een gewone vispan, maar geniet van de jarenlange passie die we in al onze gerechten en cocktails verwerken! Tot heel binnenkort :)
8 oktober 2023 beoordeeld

Prachtige setting,geweldig lekker (met lokale ingrediënten) eten en een fantastische gastheer...What's not to like. Aanrader!
Ps: voor de kids is er de toffe 'leraarskamer' en doggies zijn er ook welkom.

Datum van bezoek: oktober 2023
    • Sfeer

19 mei 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden hartelijk ontvangen door de gastheer en kregen een knusse tafel voor twee. Fijne en intieme sfeer dat er geschapen wordt. Aan tafel heb je ook stopcontacten speciaal voor de gasten wat een leuke plus is ook al hadden we se niet nodig. De onderzeters zijn platen. Zeer leuk gedaan.

We namen de 6 gangen menu en dat was echt een culinaire reis. Vlees of vis mis je zeker niet. Er was oog voor detaille. Niet alleen voor de gerechten zelf maar ook het service en bestek.

Binnenkort sluiten ze hun zaak in Brugge en heropenen ze eind september in Nieuwkapelle hun nieuwe zaak. Ook al is het een eindje rijden, we zulen er zeker eens komen eten.

Ikzelf eet graag een stukje vlees of vis maar ok had absoluut niet get gevoel dat ik iets te kort kwam. De producten zijn ook van top kwaliteit en enorm vriendelijke mensen.

Top adresje!

Datum van bezoek: mei 2023
17 april 2023 beoordeeld

Een middagmaal vol verassingen, zowel wat smaken als wat presentatie betreft. Alles was op het bord lag was mooi gepresenteerd en supper lekker. Laat u vooral niet afschrikken door de "vegan" keuken . Ikzelf ben een absolute vleesliefhebber en nochtans heb ik hier voor geen seconde vlees of vis gemist. De aangepaste wijnen waren toppers en ruim geschonken dit in combinatie met een attente bediening . top!

Datum van bezoek: april 2023
3 april 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een eindje lopen, maar uiteindelijk helemaal de moeite waard. Heerlijke gerechtjes en buitengewoon hartelijke ontvangst.

Datum van bezoek: april 2023
23 februari 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker vegetarisch eten. Met zorg klaar gemaakt. Zeer vriendelijk personeel, zijn ook de eigenaren.
Echt de moeite waard. Elk gerecht was lekker met natuurlijke producten.
Lekker eten voor een goede prijs. Aanrader.

Datum van bezoek: februari 2023

Reizigers die Hashtag Food bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Hashtag Food geweest? Deel je ervaringen!