“Perfect”

Geclassificeerd als nr. 1 van 44 Restaurants in Diksmuide
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
15 maart 2020 beoordeeld

Uitstekende lokatie in het hartje Diksmuide. Modern kader, vlotte en vriendelijke bediening en een gastronomische verwennerij. Kortom TOP

Datum van bezoek: mei 2019

7 maart 2020 beoordeeld

zondagmiddaglbuffet : diverse buffetten: zelfbediening à volonté , lekker eten
minpunten : massa bedoening, veel lawaai

Datum van bezoek: september 2019
23 december 2019 beoordeeld

Een kwalitatief zéér goede brunch ( lees diner ) De voorgerechtjes en desserts zijn van hoog niveau. Het aanbod is bijna eindeloos Ook de starter ( half kreeftje ) is top. De hoofdgerechten leunen meer aan bij de goede burgerkeuken. Samengevat , zeker de moeite waard en verhouding prijs/kwaliteit 10/10.

Datum van bezoek: december 2019
11 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben erg genoten. Het eten was zeer lekker en overvloedig aanwezig. Kinderanimatie is ook een heel groot pluspunt. We komen zeker nog terug.

Datum van bezoek: december 2019
10 december 2019 beoordeeld

Grote variatie aan gerechten, wordt continu aangevuld. Alles tot in de puntjes perfect. Soms wel erg druk. Telkens weer ben ik verrast van het aanbod. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Les Salons St Germain bekeken, bekeken ook

Diksmuide, West-Vlaanderen

In Les Salons St Germain geweest? Deel je ervaringen!