“zeer lekkere frietjes en vriendelijke bediening”
Beoordeling van Pomza

Pomza
Geclassificeerd als nr. 26 van 46 Restaurants in Diksmuide
Keukens: Belgisch
12 juli 2017 beoordeeld

Ideaal voor een snelle lunch waar je rustig wil zitten. Oprecht een van de beste plaatsen om frietjes te eten. Ook zeer ruime porties.

Datum van bezoek: juli 2017

4 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ff n snelle hap doen , op n rustig plaatsje ? Hier moet je zijn. Beleefd ,rustig en eerlijk,. Fantastische spaghetti schotel mmmmmmm . Echt aan te raden. Ah ja, nog iets: de kids worden in de watten gelegd ....

Datum van bezoek: september 2016
25 augustus 2016 beoordeeld

wij gingen iets gaan eten frietjes me hambugers nie zo vriendelijk duurt lang de bediening onvriendelijk en zeer prijsig

Datum van bezoek: september 2015
28 juli 2016 beoordeeld

is een mooie friterie,men heeft een waaier aan friet,vlees en dergelijke meer.Ook pizza kan men verkrijgen zeker een aanrader,ook vlugge bediening om zeker te zijn dat je gerechten nog warm zijn

Datum van bezoek: januari 2016
12 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden een jongetje en gingen iets kleins eten, 1friet stoofvlees, en 1 spaghetti, veel te veel van t goede, maar wel heel lekker. Wij komen nog wel eens terug

Datum van bezoek: december 2015

Reizigers die Pomza bekeken, bekeken ook

Diksmuide, West-Vlaanderen

In Pomza geweest? Deel je ervaringen!