Ann-Sophie
Ieper (Ypres), België

Goede locatie

Beoordeling van B&B ‘t Withuis
4,0 van 5 bollen1 sep 2023 beoordeeld
De kamer was groot en modern. Plaats voor 4 terwijl we met 2 waren.
Wel is er geen koffie op de kamer. Doucheproducten zijn gewone grote flessen van Nivea en Fa. Watertjes die op de kamer stonden waren van het merk Boni (wat voor mij voor de vraagprijs wel een A merk mag zijn). Bed is gemaakt met fijn lakentje dus moest ik nog een donsdeken uit de kast halen om het bed op te maken.

Ontbijt is lekker maar mocht misschien iets uitgebreider. Voor die prijs mag er misschien wat vis en extra kazen liggen. Je krijgt er wel een vers eitje en verse smoothie en de service is goed, we zijn heel vriendelijk ontvangen geweest.

Wel hadden wij geen handdoeken op de kamer. Omdat we dit niet tijdig ontdekt hadden, konden we geen douche nemen. Een foutje kan altijd, het ging leuk zijn moest dit gecompenseerd worden met bvb een korting.

Op de locatie en vriendelijkheid is er niets op aan te merken. Wel vind ik het duur (145 euro er nacht) want dan verwacht ik er wel iets meer van.

Datum van verblijf: augustus 2023
Reistype: Bezocht met een partner
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Word beloond met One Key
      Restaurant
      • eDreams
      3.4 km van B&B ‘t Withuis
      Gratis parkeren
      Zalige tapa’s! Mijn favorieten waren de garnaalballetjes en de kibbeling... #mmm
        0.4 km van B&B ‘t Withuis
        Wellness
          3.9 km van B&B ‘t Withuis
            1.4 km van B&B ‘t Withuis
            Gratis parkeren
            hoeve hotel gelegen in de komgronden van lampernisse stiltegebied
            • Priceline
            • eDreams
            7.9 km van B&B ‘t Withuis
            Meer hotels in Diksmuide bekijken
            Beoordeeld op 13 mei 2023

Nachtje geboekt om feestje bij te wonen. Zeer centraal gelegen op de grote markt met privé parking achteraan. Vriendelijke ontvangst. Kamers zijn netjes maar eerder sober ingericht met zicht op een mooie tuin. Rustig gelegen (gans achteraan het gebouw). Ontbijt was lekker met ruime keuze.

Datum van verblijf: mei 2023
            • Reistype: Reisde alleen
            Beoordeeld op 12 april 2023

Een hartelijk welkom. Prachtig herenhuis met verrassende rustige tuin. De kamer is splinternieuw, de badkamer is een parel. Een oase van rust op de grote markt van Diksmuide. Ontbijt is goed zonder franjes. Had je nog een koffiezet in de kamer zou het zeker 4 sterren waard zijn ! Kortom, idelae uitvalsbasis om de mooie streek te verkennen.

Datum van verblijf: april 2023
            Beoordeeld op 13 november 2022

Vriendelijke ontvangst, ontbijt was zeer goed.
            Ligging perfect en een gratis afgesloten parking.
            Mooi gebouw waar de eigenaars trots mogen op zijn.
            Gelegen op het marktplein en een mooie uitvalsbasis.

Datum van verblijf: november 2022
            Beoordeeld op 21 november 2021

Alles was tiptop in orde, van de goede communicatie voor aankomst, het vriendleijke onthaal, de attente service, de prachtige tuin en de ruime en comfortabele kamer. Een groot aantal tv-kanalen bleek niet beschikbaar te zijn, maar tv-kijken was niet onze hoofdbedoeling in zo'n aangenaam stadje.

Datum van verblijf: november 2021
            Beoordeeld op 11 augustus 2020

Vriendelijke bediening, kamer was heel verzorgd. Ontbijt was buiten in de tuin, zalig met mooi weer! Alles werd aan tafel gebracht je had alles dat je verwacht van een goed ontbijt! Was wel warm op de kamer geen airco maar wel een waaier deed ook al veel dus was nog te doen! Wij hadden hier een heel positieve ervaring!

Datum van verblijf: augustus 2020