Pascal C
Hasselt, België

Prachtige b&b

Beoordeling van B&B ‘t Withuis
5,0 van 5 bollen13 nov 2022 beoordeeld
Vriendelijke ontvangst, ontbijt was zeer goed.
Ligging perfect en een gratis afgesloten parking.
Mooi gebouw waar de eigenaars trots mogen op zijn.
Gelegen op het marktplein en een mooie uitvalsbasis.
Datum van verblijf: november 2022
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
      • eDreams
      • Vio.com
      3.4 km van B&B ‘t Withuis
      Gratis parkeren
      Zalige tapa’s! Mijn favorieten waren de garnaalballetjes en de kibbeling... #mmm
        0.4 km van B&B ‘t Withuis
        Wellness
          3.9 km van B&B ‘t Withuis
            0.2 km van B&B ‘t Withuis
            Restaurant
            hoeve hotel gelegen in de komgronden van lampernisse stiltegebied
            • Priceline
            • eDreams
            7.9 km van B&B ‘t Withuis
            Meer hotels in Diksmuide bekijken
            Beoordeeld op 21 november 2021

Alles was tiptop in orde, van de goede communicatie voor aankomst, het vriendleijke onthaal, de attente service, de prachtige tuin en de ruime en comfortabele kamer. Een groot aantal tv-kanalen bleek niet beschikbaar te zijn, maar tv-kijken was niet onze hoofdbedoeling in zo'n aangenaam stadje.

Datum van verblijf: november 2021
            Beoordeeld op 11 augustus 2020

Vriendelijke bediening, kamer was heel verzorgd. Ontbijt was buiten in de tuin, zalig met mooi weer! Alles werd aan tafel gebracht je had alles dat je verwacht van een goed ontbijt! Was wel warm op de kamer geen airco maar wel een waaier deed ook al veel dus was nog te doen! Wij hadden hier een heel positieve ervaring!

Datum van verblijf: augustus 2020
            Beoordeeld op 12 augustus 2019 via mobiele applicatie

Vriendelijk onthaal.
            Super, mooie locatie, kamers proper en met alle comfort, rustig gelegen.
            Prima ontbijt...
            Afgesloten en goed bereikbare parking.
            Een aanrader!!!
            Ideaal gelegen naast hotel restaurant "De Vrede"

Datum van verblijf: augustus 2019
            Beoordeeld op 7 augustus 2019

Goed bereikbaar vanaf de snelweg (en de "depannage") in het opgeknapte centrum van Diksmuide. Goede en schone kamers en vriendelijke bediening. Afgesloten parkeerplaats en eigen tuin. Prima ambiance en ook het ontbijt is prima. Kortom, bij pech onderweg kunnen er ook nieuwe, leuke ervaringen opgedaan worden.

Datum van verblijf: juli 2019
            Beoordeeld op 7 mei 2019

Perfecte ligging op de markt. Wij hadden een gelijkvloerskamer in het moderne achterhuis. Grote kamer, sobere inrichting. Er zijn koffiefaciliteiten aanwezig maar niet op de kamer. Dat stond in de centrale gang onder de trap. Wij hebben het pas gezien toen we vertrokken. Afgesloten parking met sleutel. Ontbijtbuffet klein maar meer dan voldoende. Ook vers fruitsap en een grbakken zitje. Alles was dik in orde al vonden wij het jammer dat we niet in het hoofdgebouw zaten dat echt prachtig is!

Datum van verblijf: mei 2019