FindHotel
Etrip
StayForLong
eDreams
Beoordeeld op 11 augustus 2020

Vriendelijke bediening, kamer was heel verzorgd. Ontbijt was buiten in de tuin, zalig met mooi weer! Alles werd aan tafel gebracht je had alles dat je verwacht van een goed ontbijt! Was wel warm op de kamer geen airco maar wel een waaier deed ook al veel dus was nog te doen! Wij hadden hier een heel positieve ervaring!

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 12 augustus 2019 via mobiele applicatie

Vriendelijk onthaal.
Super, mooie locatie, kamers proper en met alle comfort, rustig gelegen.
Prima ontbijt...
Afgesloten en goed bereikbare parking.
Een aanrader!!!
Ideaal gelegen naast hotel restaurant "De Vrede"

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 7 augustus 2019

Goed bereikbaar vanaf de snelweg (en de "depannage") in het opgeknapte centrum van Diksmuide. Goede en schone kamers en vriendelijke bediening. Afgesloten parkeerplaats en eigen tuin. Prima ambiance en ook het ontbijt is prima. Kortom, bij pech onderweg kunnen er ook nieuwe, leuke ervaringen opgedaan worden.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 7 mei 2019

Perfecte ligging op de markt. Wij hadden een gelijkvloerskamer in het moderne achterhuis. Grote kamer, sobere inrichting. Er zijn koffiefaciliteiten aanwezig maar niet op de kamer. Dat stond in de centrale gang onder de trap. Wij hebben het pas gezien toen we vertrokken. Afgesloten parking met sleutel. Ontbijtbuffet klein maar meer dan voldoende. Ook vers fruitsap en een grbakken zitje. Alles was dik in orde al vonden wij het jammer dat we niet in het hoofdgebouw zaten dat echt prachtig is!

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 22 juli 2018 via mobiele applicatie

We verbleven 1 nacht in deze b&b. Kamers zijn zeer mooi verzorgd, prachtige badkamer. Proper. Ontbijt voldoende, niet heel veel keuze, maar is ook niet mogelijk zonder veel te moeten weggooien. Vriendelijke en behulpzame eigenaars.

Datum van verblijf: juli 2018