Lady

Heel goede b&b!

Beoordeling van B&B ‘t Withuis
4,0 van 5 bollen11 aug 2020 beoordeeld
Vriendelijke bediening, kamer was heel verzorgd. Ontbijt was buiten in de tuin, zalig met mooi weer! Alles werd aan tafel gebracht je had alles dat je verwacht van een goed ontbijt! Was wel warm op de kamer geen airco maar wel een waaier deed ook al veel dus was nog te doen! Wij hadden hier een heel positieve ervaring!
Datum van verblijf: augustus 2020
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
      • eDreams
      • ZenHotels.com
      3.4 km van B&B ‘t Withuis
      Gratis parkeren
      Zalige tapa’s! Mijn favorieten waren de garnaalballetjes en de kibbeling... #mmm
        0.4 km van B&B ‘t Withuis
        Wellness
          3.9 km van B&B ‘t Withuis
            1.4 km van B&B ‘t Withuis
            Gratis parkeren
            hoeve hotel gelegen in de komgronden van lampernisse stiltegebied
            • Booking.com
            • eDreams
            7.9 km van B&B ‘t Withuis
            Meer hotels in Diksmuide bekijken
            Beoordeeld op 12 augustus 2019 via mobiele applicatie

Vriendelijk onthaal.
            Super, mooie locatie, kamers proper en met alle comfort, rustig gelegen.
            Prima ontbijt...
            Afgesloten en goed bereikbare parking.
            Een aanrader!!!
            Ideaal gelegen naast hotel restaurant "De Vrede"

Datum van verblijf: augustus 2019
            Beoordeeld op 7 augustus 2019

Goed bereikbaar vanaf de snelweg (en de "depannage") in het opgeknapte centrum van Diksmuide. Goede en schone kamers en vriendelijke bediening. Afgesloten parkeerplaats en eigen tuin. Prima ambiance en ook het ontbijt is prima. Kortom, bij pech onderweg kunnen er ook nieuwe, leuke ervaringen opgedaan worden.

Datum van verblijf: juli 2019
            Beoordeeld op 7 mei 2019

Perfecte ligging op de markt. Wij hadden een gelijkvloerskamer in het moderne achterhuis. Grote kamer, sobere inrichting. Er zijn koffiefaciliteiten aanwezig maar niet op de kamer. Dat stond in de centrale gang onder de trap. Wij hebben het pas gezien toen we vertrokken. Afgesloten parking met sleutel. Ontbijtbuffet klein maar meer dan voldoende. Ook vers fruitsap en een grbakken zitje. Alles was dik in orde al vonden wij het jammer dat we niet in het hoofdgebouw zaten dat echt prachtig is!

Datum van verblijf: mei 2019
            Beoordeeld op 22 juli 2018 via mobiele applicatie

We verbleven 1 nacht in deze b&b. Kamers zijn zeer mooi verzorgd, prachtige badkamer. Proper. Ontbijt voldoende, niet heel veel keuze, maar is ook niet mogelijk zonder veel te moeten weggooien. Vriendelijke en behulpzame eigenaars.

Datum van verblijf: juli 2018
            Beoordeeld op 20 juni 2018

De accommodatie is zeer goed verzorgd. De ligging aan het plein is prachtig en vormt een goede uitvalsbasis voor de omgeving. De kamer is zeer netjes en schoon. Super praktisch is de eigen afgesloten parkeergelegenheid. Het ontbijt is uitgebreid en heerlijk. En last but not least, de uitbater is zeer vriendelijk en attent.

Datum van verblijf: juni 2018