eDreams
FindHotel
Agoda.com
ZenHotels.com
Beoordeeld op 7 augustus 2019

Goed bereikbaar vanaf de snelweg (en de "depannage") in het opgeknapte centrum van Diksmuide. Goede en schone kamers en vriendelijke bediening. Afgesloten parkeerplaats en eigen tuin. Prima ambiance en ook het ontbijt is prima. Kortom, bij pech onderweg kunnen er ook nieuwe, leuke ervaringen opgedaan worden.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 7 mei 2019

Perfecte ligging op de markt. Wij hadden een gelijkvloerskamer in het moderne achterhuis. Grote kamer, sobere inrichting. Er zijn koffiefaciliteiten aanwezig maar niet op de kamer. Dat stond in de centrale gang onder de trap. Wij hebben het pas gezien toen we vertrokken. Afgesloten parking met sleutel. Ontbijtbuffet klein maar meer dan voldoende. Ook vers fruitsap en een grbakken zitje. Alles was dik in orde al vonden wij het jammer dat we niet in het hoofdgebouw zaten dat echt prachtig is!

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 22 juli 2018 via mobiele applicatie

We verbleven 1 nacht in deze b&b. Kamers zijn zeer mooi verzorgd, prachtige badkamer. Proper. Ontbijt voldoende, niet heel veel keuze, maar is ook niet mogelijk zonder veel te moeten weggooien. Vriendelijke en behulpzame eigenaars.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 20 juni 2018

De accommodatie is zeer goed verzorgd. De ligging aan het plein is prachtig en vormt een goede uitvalsbasis voor de omgeving. De kamer is zeer netjes en schoon. Super praktisch is de eigen afgesloten parkeergelegenheid. Het ontbijt is uitgebreid en heerlijk. En last but not least, de uitbater is zeer vriendelijk en attent.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 13 september 2017 via mobiele applicatie

Wat een luxe. Gelegen aan de grote markt in Diksmuide een schitterend oud herenhuis met achterin de royale tuin een vrijwel nieuw gasthuis met mooie ruime moderne kamers. En dito sanitair. Het avondeten wordt normaal verzorgd door het naastgelegen hotel. Maar dit was vanwege een verbouwing gesloten. Hetgeen ons werd voorgeschoteld was erg lekker. Ook het ontbijtbuffet was erg royaal. Een zeer goeie tussen stop in onze fietsto ht

Datum van verblijf: september 2017