“Uit eten”
Beoordeling van Restaurant Nikolaas

Restaurant Nikolaas
Geclassificeerd als nr. 4 van 45 Restaurants in Diksmuide
Keukens: Europees, Frans
Beschrijving: Gezellig restaurant met een zeer goede en vriendelijke service. En ons pluspunt is dat we enkel met verse en kwalitatieve producten werken en dat proef je.
1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend restaurant, al meermaals geweest en altijd super wat eten en bediening betreft. Zeker een aanrader.

18 maart 2018 beoordeeld

We waren hier om de vrijgezellenavond van een collega te vieren. We hebben hier met 9 goed gegeten. We kozen voor de Nikolaasmenu . Garnaalkroketten of slaatje met Italiaanse ham en nadien vispannetje of een gegrilde streak. Tot slot een chocomousse of een Irisch koffie. Alles was dik in orde. Het eten, de drank en bediening. Een aanrader!

2 januari 2018 beoordeeld

We zijn op oudjaar en op nieuwjaar zowel met vrienden en familie gaan eten op beide dagen super. Je kon kiezen tussen een menu of van de kaart. De prijzen waren dezelfde als anders. Het eten was super lekker. Vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.

19 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hoekrestaurant bij de ingang van de Sint Nicolaaskerk. Vriendelijk ontvangst. Suggesties werden, na het bekijken van de kaart extra voorgesteld. Fijne kwaliteit van het vlees. Mooi gedresseerde borden. Toplunch aan een normale prijs.

15 november 2017 beoordeeld

Op zondagavond iets gaan eten. Vlugge maar vriendelijke bediening. Lekker eten, gegrilde zalm met bearnaise saus.

Reizigers die Restaurant Nikolaas bekeken, bekeken ook

Diksmuide, West-Vlaanderen

In Restaurant Nikolaas geweest? Deel je ervaringen!